דירות למכירה בהדר יוסף

פרבר גבוה חיפה בדרום העיר, בבניין רב קומות בסגנון אנגלו-סכסי עם נוף לים התיכון.

הדו"ח אומר כי מחיר הדירה

הוא 114,000 $ והמכירה כוללת שני חדרי שינה, שני חדרי אמבטיה, מטבח וסלון. באשר לדירת 5 חדרי השינה, המחיר הממוצע בקריית מוצקין הוא 163,000 דולר. מחיר דירת ארבעה חדרי שינה באותו בניין בקיבוץ באר שמש בחיפה הוא על פי הדיווחים סביב 113,500 דולר.

המתחם נבנה על מגרש מ- 9 – דונם, והדירות עולות בין $ 1,500 ל- $ 2,000 למ"ר, או כ -4,300 – 5,700 $ לחודש.

המנהל מעריך כי מספר הדירות הגדול נובע בעיקר מהמס החדש על דירות

שהביא קונים רבים למהר מבתיהם. גם בהדר יוסף הקהילה דורשת לפחות 20 דירות קטנות לדירה, והפרויקט הנוכחי של עיריית הרצליה דורש גם 20 דירות קטנות יותר; מפתחים צריכים לעתים קרובות להחליף או להקצות דירות. היזם צריך לעבור הרבה דברים ולראות אם הוא יכול להוריד את ההכנסות שהוא מרוויח.

הפרויקט הראשון בהרצליה

הוא הסנונית הראשונה, אך בשנתיים הקרובות ישוחררו שלושה או ארבעה פרויקטים בעיר. כיום יש למטרופולין פרויקטים בגבעתיים, שם נאות אפקה נמצאת בשלב היתר עם העיר ושם נבנים שבעה בניינים בו זמנית, כמו גם פרויקטים בהדר יוסף ובתל אביב. האודה לישראל, המייצגת את דיירי הפרויקטים הללו, היא שזו הייתה "הסנונית הראשונה" של הפרויקט.

אם ברצונכם לרכוש דירה בהדר יוסף או בכל אזור אחר בעיר, תוכלו להתקשר אלינו בטלפון 1-877-788-5555 לקבלת מידע נוסף. אנו מציגים רק הצעות שלא נמצאות ברשימות אחרות, כגון דירות בתל אביב, גבעתיים, הרצליה וירושלים, כמו גם בירושלים.

דירת ארנדייזריל ברחוב דקאר בצפון תל אביב

היא הבסיס המושלם לנצל את המתקנים הנהדרים של הדר יוסף ואת קרבתה למרכז העיר. מגבות ומצעים מסופקים עד 9 ק"מ מתל אביב ומספר כבישים ראשיים, כולל שדרות רוקח וכביש איילון, ניתן להביא למיקום זה, המציע גישה למגוון מסעדות, חנויות, בתי קפה, מסעדות ובתי מלון. בדירה יש את כל השירותים שהייתם מצפים ממגורי סביוני הארץ אפריקה. בית החולים בילינסון השני נמצא במרחק הליכה קצר מהדירה ומציע יחידות אירוח ממוזגות.

מרכז יצחק רבין נמצא במרחק נסיעה קצר משם, בעוד כיכר כיכר המדינה נמצאת במרחק של 6 ק"מ ממקום האירוח. בקרבת מקום נמצא מרכז הספורט הלאומי, המציע מגרשי טניס ומגרשי ספורט.

מרכז יצחק רבין נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה משם

בעוד כיכר כיכר המדינה נמצאת במרחק של 6 ק"מ משם. פארק הירקון זמין להשכרה, כמו גם שדה התעופה הקרוב ביותר, וקאם 17 מציע אירוח. בשעה 3:00 בבוקר נסיעה של שעה וחצי מהכניסה הראשית למרכז העיר הדר יוסף, אך היא נמצאת גם במרחק הליכה ממרכז הספורט הלאומי.

בשנים הקרובות צפויה החברה לבנות 4,000 יחידות דיור ו -1,747 דירות ייבנו בשלב הראשון של הפרויקט בהדר יוסף. הפרויקט מציע שילוב של דירות, בתים צמודי קרקע, בתים משותפים ובתים עירוניים, כמו גם שטחי משרדים.

בשלב הראשון של הפרויקט בהדר יוסף, החברה בונה דירות בשלושה בניינים, אחד בכל אחד משלושת המחוזות.

תוכנית למד ממוקמת צפונית מערבית לתל אביב

ושדה התעופה דב ממוקם בכניסה לשכונה. מדרום לכביש נמצא מרכז העיר והרחוב הראשי הדר יוסף, המאכלסים רבים מציוני הדרך המפורסמים ביותר בישראל, בהם קיבוץ יצחק, המכון הטכנולוגי לישראל, אוניברסיטת תל אביב ומפקדת כוחות הצבא בישראל.

מסעדות, בתי קפה, ברים וחנויות ניתן למצוא בהדר יוסף, כמו גם באזורים אחרים בתל אביב. בואו לאזור המעולה הזה והבטיחו דירה חדשה לגמרי באחד האזורים המבוקשים ביותר במרכז העיר וברחוב הראשי של הדר יוסף.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן