דירות למכירה בכרם התימנים

בעיר יש מרכז עסקים סואן והפכה למוקד בינלאומי לישראל, עם דירות בתל אביב המאכלסות יותר מ -1,000 איש לקילומטר מרובע. הוא הפך לאחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בישראל ויעד פופולרי עבור תיירים.

האזור מתפתח במהירות ונבנים מבנים וחניונים חדשים

כדי להשלים את הקיימים, בעוד שחלק מהאזורים היו בבנייה בשנים האחרונות. התחדשות עירונית זו, שעתידה להיות משולבת עם הכיכר, שעוברת בקרוב מתיחת פנים גדולה, הפכה את האזור לאחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בישראל ולמרכז בינלאומי לתיירים. יש פחות ממחצית הדירות למכירה בעיר כמומלץ, אך הן עדיין משתלמות מאוד.

במקומות כמו יפו

נווה צדק, חדרים חד פעמיים וזמינים זמינים עבור חלק קטן מהעלות של דירה שלמה, ואנשים עם מוגבלות מרוהטים בצורה הולמת יותר. השכרת חדר בתל אביב פירושה גם שתוכלו לגור בעיר מבלי לאבד יותר מדי כסף בחודש. סיבה נוספת לאופציה זו היא שישנם חדרים להשכרה בתל אביב, כך שהסבירות למצוא חדרים היא הרבה יותר גבוהה. הם חולקים את כל הנכס בעלויות השירות של גז וחשמל ובהחלט נחשבים להשקעה טובה יותר.

דירת דופלקס עם 4 חדרי שינה הממוקמת בבניין זה ששופץ לאחרונה ברחוב ישכון

ונמצאת רק כמה דקות מחוף הים ויש לה חצר אחורית גדולה. אינטרנט אלחוטי זמין בכל הדירה ובמהלך שהותנו הנעימה הדירה כולה עמדה לרשותכם. הוזמנו לחוות את הדופלקס והורשנו ליהנות מפרטיות ושינה עמוקה.

בתים אלה

שנבנו על ידי מהגרים עניים, בדרך כלל צפופים ואינם בעלי מעט אור טבעי. ישנן מספר שכונות בתל אביב שחוות פריחה בהתפתחות ובהן ניתן לראות השקעות בתשואה גבוהה. במחוזות כרם חאתם וישקון, כמו גם באזורים אחרים בעיר, נערכו לאחרונה מספר פרויקטים של בנייה ובנייה. בשנים האחרונות נבנתה ותפתחה תל אביב ומציעה שפע של אפשרויות השקעה.

מתווה הדירות הוותיקות שונה

כאשר חדרים שנבנו מחדש נפתחו מרפסות ואזורים נוספים שיצרו פריסה טובה יותר. דירות בתל אביב הן התחלה, הן בגודל של עד 150 מ"ר, והגודל עשוי להשתנות בהתאם לבחירת חדרי השינה. עם שטח של 175 מ"ר פנימי וחיצוני, הדירה גדולה ומודרנית, וקומת הקרקע היא הקומה הראשונה בבניין. שימו לב כי בדירה זו אין מדרגות המובילות לקומה העליונה, לכן וודאו כי אתם מרגישים בנוח עם המדרגות בעת בחירת דירה זו. הוא ממוקם במרתף, שם יש חלון קטן שמכניס אור טבעי.

בהתבסס על מחקר של מדריך הנכסים העולמי, התשואות נעות בין 2.6% ל -3.1%, כאשר בתים קטנים יותר הם בעלי התשואה הגבוהה ביותר.

ברחבי הארץ

מחירי הדירות עלו ב 0.53% דלים מרבעון 3 2011 לרבעון הראשון של 2012, אך צנחו באופן חד מאז, ועלו ב 1.5% ברבעון השני של 2012 וצנחו ב 2.1% במחצית הראשונה של 2013, על פי גוש עציון. שיעור המשכנתא הממוצע בישראל הוא 2.92%, עם שיעור חציוני של 3.2%. מחירי הבתים ירדו מאוד בשנים האחרונות, בשל שילוב של ריביות נמוכות וחוסר ביקוש. בין הערים הגדולות בישראל, מחירי אשקלון צנחו ב -4.85% במחצית הראשונה של 2013, על פי נתוני גוש עציון. בתל אביב ירדו עסקאות המגורים ל -5,387 יחידות ברבעון השני של 2012, לעומת 6,071 יחידות ברבעון השלישי של 2011 ו -4,567 יחידות בתקופה המקבילה בשנים 2012-2013.

המחירים ממשיכים לעלות בתל אביב, אך כאן זה עדיין זול יחסית לשכונות אחרות. מחירי הדירות בכרם התימנים, הרובע השני בגודלו בעיר, נמוכים מאוד, מה שתומך בדעה שהנכס במחיר מופקע במקצת.

תוכנית הייעוד בתל אביב כוללת היתרי בנייה נוספים

שיאפשרו התחדשות עירונית אמיתית. ניתן לומר שישראל 2020 מציעה הזדמנות לפיתוח מבנים חדשים בכרם התיממים ובאזורים אחרים בעיר. אזור מתעורר ומתעורר זה במזרח תל. אביב מושלמת למשקיעים ולקונים כאחד. התשואות על המניות משתנות הרבה יותר ממחירי הדירות, ולכן מסוכן לקנות דירה שוב.

בשנת 2015 הגדילה הממשלה את הגרלת הדירות המוזלות ליזמים, אשר לאחר מכן צריכים למכור אותן במחירי שוק נמוכים יותר. לפחות 60,000 משקי בית זכו בהגרלה מאז הושקה בסוף 2015. מתוכם רק 18,000 מימשו את זכותם לקנות בית במחיר מוזל.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן