דירות למכירה במגדלי נאמן

WolfsonianaEUR ™ האוניברסיטה הבינלאומית בפלורידה הודיעה על פתיחתו של יקב רוברט מונדאבי בזמן שמיאמי נמצאת בעיצומו של אחד מפסטיבלי היין והאוכל המצליחים ביותר. הגאלה נתמכת על ידי רוברט מונדאוויס ומשפחתו, שזכו להעשיר את חייהם על ידי פנייה ליין, למטבח ולאמנות שיצרה מרגריט מונדאוויס כשנכנסה איתו לעסק בשנת 1967. אחרי רוברט, מונדבי ועם שלו המשפחה הקימה את היקב הגדול הראשון במיאמי – מחוז דייד בפינת רחוב NE 39 ורחוב NE 41 – הם הקימו מאז את היקבים הראשונים בעולם בפאלם ביץ 'ובמחוז ברוארד, וכן מספר מסעדות וחנויות קמעונאיות.

לאחר השכלה מרשימה של כוכבי מישלן

ז'אן ז'ורז 'נסע לאסיה ולקח על עצמו את תפקיד השף במלון בולגרי בניו יורק. לאחר תקופת עבודה וטיולים באסיה, הוא הצליח לפתח מותג משלו של אוכל משובח בארצות הברית. לאחר פתיחת המלון הראשון במחוז מיאמי-דייד בשנת 2002, BulgARI פתחה את בתי המלון הראשונים בפאלם ביץ 'ובמחוז ברוארד ב -2004 וב -2009, בהתאמה. בארה"ב ישנם כיום מספר מלונות, מסעדות וחנויות קמעונאיות בפלורידה, אוניברסיטת פלורידה, מיאמי ומיאמי ביץ ', וכן מספר מסעדות בדרום פלורידה.

הכניסה חופשית לקשישים

סטודנטים וילדים בגילאי 6 עד 12 ו -10 דולר למבוגרים. וולפסוניאן פתוח בימי שני, שלישי, רביעי, חמישי, שישי, שבת וראשון בין השעות 10: 00-17: 00. סגור בימי שני – שלישי ורביעי בין השעות 17: 30-19: 00, חמישי – שישי ושבת מהשעה 16: 15 עד 18: 45, ראשון ושני בין השעות 14 ל -15: 50 ושלישי בין השעות 13 עד 16: 00.

לרגל 50 שנה לשיתוף הפעולה של איזבלה רוסליני עם וולפסוניאן בארט באזל במקום אחד

ספציפי פרויקט בשם Seduce – המוזיאון יפגיש את העולם: פרנצ'סקו בולגרי, מעצב ידוע, אמן ואוצר אמנות עכשווית, חוגג את שיתוף הפעולה שלו עם וולף סמית'סוניאן. נקודות השיא כוללות את חשיפת הראשון בסדרת מיצבי "Seduce" שיוצגו ביום שישי, 14 ביולי, בין השעות 18: 00-20: 00 במוזיאון לאמנות עכשווית, ניו יורק (MOCA). לאחר ארוחת הערב תתקיים מטפחת מיוחדת שעיצבה רוז סליני עבור בולגרי, וכן הצגת עבודותיה.

בהשראת מסעותיו

ז'אן ז'ורז 'מתפתח ומתאים כל הזמן לנוף הקולינרי העולמי, ומשפיע עליו על ידי פיתוח והשפעה מתמדת עליו. הוא עוסק בתכנון, הקמה ותפעול של המסעדות שלו בעיר ניו יורק ועבד עם בן זוגו פיל סוארס במשך 17 שנה כדי ליצור מסעדה עכשווית וקיימת. האחרון הוא שיתוף פעולה עם השף וונגריכטן, שם יכין מנות מקומיות ובת קיימא.

וולפסוניאן גאה להיות שותף עם בולגרי, מותג היוקרה האיטלקי הידוע בעיצוביו האיכותיים, האיכותיים והייחודיים. איזבלה אמרה: 'הקשר שלי עם BulgARI חוזר עוד כשהייתי ילד ואני מאוד מתרגש מהעתיד של הפרויקט הזה.

הסרטון מציג בובות מאת אנדי ביירס וריק גילברט המדגימים את אסטרטגיות ההזדווגות ואסטרטגיות ההזדווגות של מיני חרקים שונים כמו פרפרים ועכבישים

רוסליני מדברת ישירות למצלמה על ידי היצורים ומדברת במילותיו של אביה. היא גם מתחזה בצורה מבריקה לשחקנית החשובה אינגריד ברגמן, איתה היא נראית דומה להפליא וכפי שהיא עצמה מופיעה. הפורנו הירוק, שנחגג בפסטיבלי קולנוע בגרמניה ומחוצה לה, נקרא Keyhole (בבימויו של גיא מדדין), עוף ושזיפים (בבימויו של מרג'אן סטראפי), בדידות (מספרים ראשוניים) ואמנות (במאי אמנות). (איגוד הדירקטורים) ומבקש מכם לבחור בהרגלי ההזדווגות שלכם כחרק. הוא מופיע גם בסרטים הבאים: חור המנעול (בבימויו של גיא מדיגן, מנהל פסטיבל וולפסוניאן בניו יורק) וסרט ההמשך סוליטודס (בבימויו של סאבריו קוסטנזו).

חמשת הסרטים הקצרים הראשונים הועמדו לרשת על פי דרישה באביב הקרוב, והחמישה השנייה יעלו לאקרנים בנובמבר 2010.

בשנת 2008

רוברט רדפורד וערוץ סאנדנס הזמינו את רוסליני להכין סדרת סרטים קצרים העוסקים בנושאים סביבתיים. בשנת 2010 הוא עבד עם סאנדנס על סדרה חדשה בנושא חיזור בעלי חיים בשם "Seduce. Seduced" הוא מיצב אחרון שלוקח את שמו מהסרטון הקצר שהפיק, ביים, נכתב ובוצע על ידי רוז סליני, ובוחן את הקשר בין יצורים חיים החל מחיפושיות ודיונונים לעופות, זוחלים, דו-חיים, עופות דורסים, דגים, יונקים וזוחלים.

הטעמים האסייתיים של ז'אן ז'ורז 'הופיעו בשנת 2010 והציגו את המטבח האופייני שלו

שדחה את השימוש המסורתי במרק בשר. ושמנת ובמקום זאת הציג ירקות טריים, עשבי תיבול, תבלינים ופירות וירקות טריים. כיום הוא עובד ב- ABC Carpet Home ופרסם את "הטעם האסייתי של ז'אן ז'ורז '", הכולל מגוון מנות כמו אורז, אטריות אורז, אטריות ועוגות אורז.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן