דירות למכירה בפארק צמרת

קל למצוא דירות בסנטרל פארק ווסט הממוקמות במרחק של רחובות בלבד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בניו יורק. אתה לא צריך להיות קשה – דחוף לחלוף על פני הגג הפנטהאוזים המשתרע ובתי המגורים המרוהטים באופן מושלם שראית בטלוויזיה ובסרטים לחשוב עליהם. אם אתם מחפשים בית חדש בלב העיר, או אפילו סתם דירה במנהטן, תוכלו להתאהב במהירות באופציות.

למעשה

מגורים בסנטרל פארק ווסט ורשמת ילדיכם לבתי הספר הטובים בעיר הם אחת הסיבות העיקריות לכך שאנשים מתיישבים בשכונה זו כאשר הם מחפשים דירות למכירה במנהטן. כמובן, יש כמה מהמסעדות המפורסמות ביותר בניו יורק שיהיו ממש בשכונה שלך. אמנם דירות היוקרה כאן בהחלט כרוכות במחיר גבוה, אך לא קשה להעריך את העובדה שסנטרל פארק נמצא בגינה שלך.

הפרויקט היוקרתי של העיר הלבנה ממוקם בלב "העיר הלבנה" של תל אביב ונמצא בימים אלה בביצוע

הבניין יכול לשמש כמלון, שטחי משרדים ואף כבית מגורים פרטי עבור נשיא ישראל. הדירות במלון 1 רוטשילד כוללות קירות זכוכית שקופים, המציעים נוף ללא הפרעה של סנטרל פארק ווסט ונופים נהדרים של העיר. שימו לב לנופים היפים הנשקפים מהפארק, כמו גם לגישה לפארק הציבורי ולמסעדות וחנויות הסמוכות. הפרויקט כולל סך של 1.5 מיליון מ"ר שטחי משרדים ומגורים, כמו גם בית מלון, שטחי משרדים ובית פרטי.

הבניין עצמו

הוא 6 דונם והוא כולל 300 דירות יוקרה בגדלים שונים, והתושבים רשאים לעצב דירות בעצמם. המגדל כולל 120 דירות ובקומותיו יש מרפסת של 30 מ"ר המשקיפה לים ושתי ריבועים בנויים לחיבור ביניהן. לכל דירה מרפסת והיא מצוידת במרפסת שטופת שמש עם נוף לים, ממנה נשקף נוף של העיר והים. בקומות המגדל יש שתי מרפסות עם מרפסות ונוף לים של 30 מ"ר של האזורים הירוקים שמסביב.

מגדל אקירוב ממוקם בפארק צמרת, אזור מגורים בעיר תל אביב, ישראל. מצפון לרחוב נמצאים אזורי המגורים המכונים פארק צמרת (בעברית: pArq TSmrt), מדרום לרחוב זה נמצא ביבי אביב ברחוב דרום וממערב לפארק ט זמרת.

התכנון האדריכלי ברמה גבוהה מאוד

עם דירות יפות שתוכננו על ידי אדריכלי קבוצת אקירוב, האדריכלים המפורסמים ביותר בתל אביב. העיצוב והביצוע של מבנים אלה הם בסטנדרט גבוה, החל מבריכת השחייה המקורה ועד לעיצוב הפנים האיכותי. בניין מגורים זה מציע מבחר רחב של דירות וכן מגוון אזורים חיצוניים. הוא מורכב משתי טרסות עם בריכה ואזור ירוק שמסביב, גן ומרפסת גג.

נקודת הציון המפורסמת ביותר ברובע היא הקמפוס השרוע של אוניברסיטת תל אביב, האוניברסיטה הציבורית הגדולה בישראל. בבניין זה בריכה משולבת עם גינת גג, עם מרפסת חיצונית ושטח ירוק גדול.

המתחם נבנה על מגרש בן 9 דונם והדירות עולות בין 1.5 מיליון ל -2.2 מיליון דולר לדירת שני חדרים. בלב פארק תל אביב, רק כמה רחובות מאוניברסיטת ישראל, מלון זה מציע שילוב של דירות ושטחי משרדים, כמו גם טרסה חיצונית וגינה.

שלושת הבניינים במתחם מושכים קהל לקוחות איכותי ומציבים את המחיר לרמה שלא הייתה ידועה בתל אביב

במקום השלישי נמצאת דירת שני חדרים בקומה הראשונה בבניין שעלתה 42 מיליון שקל. הדירה בקומה השנייה עם שני חדרי שינה, שלושה חדרי אמבטיה, תעלה כ -40 מיליון שקל, והדירה עם שלושה חדרי שינה, שני חדרי רחצה ושני חדרי אמבטיה בקומה השלישית תעלה 42 מיליארד שקל, או 3.5 מיליון דולר יותר מהמחיר הממוצע. .

הכללים המסדירים מכירת בתים משותפים במנהטן אינם חלים בהכרח על מכירת דירות בסנטרל פארק ווסט. על רוכשי מתחם הדירות לכלול שני חדרי שינה לפחות, שני חדרי אמבטיה ושני חדרי שינה, שלושה חדרי אמבטיה.

עסקת הנדל"ן היקרה ביותר הייתה 44 מיליון שקל ששולמו עבור דירת שלושה חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה בעיר תל אביב בגדה המערבית

במקום האחד עשר הייתה גם דירה בקומה הרביעית בבניין משומר המהווה חלק מפרויקט המגורים של מלון ישרוטל ונמכרה תמורת 17.6 מיליון ני"ש. דירת הקומה השנייה בבניין בן ארבע קומות בפארק זמט נמכרה לראשונה במאי 2015 תמורת 25 מיליון דולר, כך לפי סוכנות הנדל"ן הישראלית.

כמו כן

במקום ה -22 הייתה דירה עם שני חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה בקומה השלישית בבניין בן ארבע קומות בפארק צמת שנמכרה תמורת 17.7 מיליון שקל. במספר 19 נמצאת דירה בקומה השנייה בפרויקט הדיור של מלון ישרוטל בתל אביב, שלפי סוכנות הנדל"ן נמכרה תמורת 19 מיליון יורו.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן