דירות למכירה בפלורנטין

קשה להאמין שאפשר למצוא עסק נדל"ן בוונציה, איטליה, אך מחירי הנדל"ן כאן מרשימים. בליגוריה, המכונה גם הריביירה האיטלקית, הקונים ימצאו כמה מהדוגמאות הטובות ביותר לנדל"ן "איטלקי. מווילות ים תיכוניות קלאסיות הניצבות על צוקים ציוריים ועד לבתים מודרניים, מבתי עיר קטנים לדירות יוקרה.

אם ברצונכם לקנות או לשכור וילה

דירה או מגרש בחוף אמאלפי, אנא צרו איתנו קשר. המחירים הם יקרים, אך אם תבחרו אחד, תהיו בפירנצה תוך זמן קצר, אז קחו את הזמן לבחירת הדירה שלכם בקפידה. אם אתם מחפשים דירה משותפת או רוצים לחלוק את ההשכרה שלכם בשלוש דרכים, מצאנו את המקום המושלם עבורכם. החל מ 1500 אירו ועם מחירים מתפוצצים, מכיוון שדירות רבות משמשות להשכרה לטווח קצר לתיירים, עליכם לצפות בין 700 ל 900 יורו.

אנו סוכני נדל"ן המתמחים בנדל"ן בטוסקנה והתיק שלנו כולל דירות

וילות, בתים, דירות וחלקות אדמה בפירנצה ובחוף אמאלפי. סוכנות נדל"ן זו מציעה נכסים למכירה, כולל דירות בעיר פירנצה ובאזורים אחרים של הארץ. עבור נדל"ן, אנא עיין בבתים למכירה בטוסקנה, אנו מציעים מגוון רחב של נכסים עם תיק כולל בתים, מלונות, משרדים ואפילו כמה דירות.

אם ברצונך לראות את ההצעה המלאה של Agenzia Romolini Immobiliare או לקבל מידע על הבתים למכירה באולולאי

אל תהסס לפנות אלינו על ידי השארת הודעה לבית או דירה תמורת 906 אירו באיטליה . אם אתה חושב להשקיע בנדל"ן איטלקי, אנא עיין במכירות הנדל"ן שלנו בסיציליה. באמצעות פורטל הנדל"ן מבוסס הנתונים שלנו תוכלו למצוא נכסים מעבר לים שתוכלו לקנות בנאפולי ובקמפניה, איטליה, כמו גם באזורים אחרים של המדינה. במבט חטוף תוכלו לראות על המפה את כל הנכסים להשכרה באיטליה מתחת ל -20,000 דולר, מבתים לדירות ואפילו דירות להשכרה בעיר נאפולי.

סוכן הנדל"ן של אלבה פימונטה מציע נכס למגורים במחיר של 1,400 מ"ר אירו. סוכני הנדל"ן של אג'ניה רומוליני אימובילייארה בנאפולי מוכרים נכסי מגורים במחירים של עד 2,500 מ"ק.

מחירי מכירות בתים עולים מדי שנה ומגיעים לממוצע ל -41,000 דולר, על פי מדריך סוכני הנדל"ן לנאפולי.

האם אתה ואשתך שוקלים לקנות דירה או בית באיטליה, או שאתה מוציא אותה למכירה באזורים אחרים בעולם, כמו ניו יורק, לוס אנג'לס, ניו ג'רזי ושיקגו? כיום יש לנו גישה לנכסי יוקרה בסיציליה, שנעים בין חצי מיליון לחצי מיליון – מיליון.

למידע נוסף על קניית בית בקולדוול בנקר, חפש במנוע החיפוש המקוון שלנו או מצא אותנו בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט, גוגל +, לינקדאין ומדיה חברתית אחרת.

גלה מידע נוסף על נכסים למכירה בפירנצה ובאזורים אחרים בפלורידה באמצעות כלי החיפוש העוצמתי של RE / MAX.

מצא את הנכסים הזולים ביותר למכירה בפירנצה

פלורידה ובאזורים אחרים בפלורידה באמצעות כלי החיפוש העוצמתי של RE / MAX. השווה נכסים, צפה ברשימות נדל"ן עם תמונות והצג בנכסים הפופולריים ביותר בפלורידה, פלורידה ושאר ארצות הברית. הצג דירות זולות באיטליה, טקסס, או צפה בדירות זולות בניו יורק, ניו יורק, ניו ג'רזי, ניו ג'רזי ופלורידה. עיין ברשימת הבתים הזולים בשוק במחוז מיאמי-דייד, פלורידה והשווה נכסים.

ממוקם במיקום פנורמי מפואר באזור הכפרי של פירנצה, המלון ממוקם על כרם, במרחק הליכה קצר ממרכז העיר וכמה רחובות מהמרכז ההיסטורי של פירנצה.

מצא הנחות אד-הוק בנדל"ן באיטליה

שם אנו מספקים לך את כל המידע הדרוש לך לבחירה הטובה ביותר. איטליה להשכרה או רכישת נכס ברומא ולאציו, איטליה, תוכלו למצוא בפורטל הנדל"ן מבוסס הנתונים שלנו. מצא רשימות להנחות נדל"ן באיטליה המספקות את המידע הדרוש לבחירה טובה.

כרגע יש 86 נכסים למכירה בצומת אפאצ'י

והראנו לך אתרים אחרים, כולל בתים מעוקלים. אנחנו # Ve הכיל רשימה של אתרי הנדל"ן הפופולריים ביותר באריזונה להשכרה והשכרה. נכון לעכשיו, ישנם מספר רב של נכסים להשכרה בעמק אפאצ'י בפיניקס, אריזונה, כולל דירות, דירות, בתים עירוניים, בתים משפחתיים ועוד.

אולולאי סרדיניה וסמבוקה, סיציליה, למצוא את הנכסים הטובים ביותר על חוף הים באיטליה במחירים נוחים במיוחד.

חלק מהאזורים הטובים ביותר ברומא, פירנצה ומילאנו הם אומנם יקרים, אך לא כל האזורים אוסרים כפי שניתן היה לצפות. מחירי הדירות בפירנצה אינם רעים במיוחד, במיוחד בהשוואה לערים מרכזיות אחרות באירופה.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן