לקוחות ממליצים

רמת שביעות הרצון שהצרכנים נותנים לחברה היא בדרך כלל אינדיקטור טוב לחוויית הלקוח שלהם. המצב של החברה לטווח הארוך עשוי לבוא לידי ביטוי בהמלצת הלקוחות, וזה עשוי להשפיע על המצב של החברה לטווח הארוך.

זו רק דוגמה פשוטה, אבל אתה יכול להחליט בעצמך מתי עדיף המותג לאסוף משוב כזה של לקוחות. אין ספק שלקוחות יש סיכוי גבוה יותר לתת הערכה חיובית לגבי חברה, וזה אחד הגורמים החשובים ביותר להצלחה ארוכת טווח של חברה.

בדרך זו, וודא כי כתפו של נציגת שירות הלקוחות מועברת ללקוחות באופן שתמיד נלקחים בחשבון הבדלי דורות כדי לשמור על לקוחותיך.

אם תמלא אחר הטיפים הבאים

הלקוחות הנוכחיים שלך ימליצו על העסק שלך לחדשים וירחיבו את בסיס הלקוחות שלך. בהתבסס על הנתונים שהוצגו זה עתה, מספר הלקוחות הממליצים על המותג שלך ברשתות החברתיות יגדל. אם הלקוחות שלך אומרים לך שהם רואים הצלחה, יידע אותם שאתה מעריך את דעתם ונאמנותם והייתם מעריכים זאת אם תוכל לעזור להם להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים. לבקש מלקוחות ולקוחות משוב כנה הוא סימן לכך שהם מוכנים להקשיב לביקורת בונה ולהשקיע בשיפור חוויתם.

המציאו תוכנית השמת לקוחות המתגמלת את לקוחותיכם הנוכחיים על הפצת הבשורה על העסק שלכם

תוכניות הפניה הן טקטיקת צמיחה שנועדה לעודד לקוחות קיימים להמליץ על המותג שלך לחברים, משפחה ועמיתים. אם אתה מתמקד במקום לגרום להם לחלוק את החוויות החיוביות שלהם עם המותג עם מישהו שיכול להפוך ללקוח שלך, תוביל את הקבוצה במשחק ההפניות.

ניתן להשתמש בסוגי הפניות בדף הבית שלך או במיילים שיווקיים בהתאמה אישית

כדי לפנות לדפדפנים תכופים שטרם ביצעו רכישה, או כדי להקל על לקוחות נאמנים לחדש את הפריטים המועדפים עליהם. אתה יכול להשתמש בסוגי הפניות כדי לעזור ללקוחותיך לגלות מוצרים שהחמיצו בעבר בעת הקניות. השתמש בהם בעלוני דואר אלקטרוני או באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ופינטרסט כדי לעזור ללקוחות שלך למצוא את המוכרים הנמכרים ביותר – מוכרים שרלוונטיים להם בגלל היסטוריית ההזמנות שלהם.

אתה יכול להציג בפניהם מוצרים שלקוחות שלך לא ראו לפני שביקרו באתר שלך, ותוכל לעודד התנהגות רכישה חוזרת. הגש המלצות אישיות לפתיחת לקוחות למוצרים אחרים שאתה מציע, כגון קופונים, הנחות, מתנות חינם והנחות אחרות.

אתה יכול לעשות את אותו הדבר עבור הלקוחות שלך בעזרת חידון המלצות מוצר משלך, או שאתה יכול לתת ליותר מ -20 לקוחות אפשרות לעשות זאת אם מתחשק להם להמליץ עליו.

אם אתה רוצה שהעסק שלך יגדל ויישאר בריא, אתה צריך להקשיב לקלט שהלקוחות שלך נותנים לך עם המשוב שלהם. זה הזמן שאתה צריך להשקיע אם ברצונך לא רק להגדיל את בסיס הלקוחות שלך, אלא גם לשפר את שביעות רצון הלקוחות.

אם לא ניתן לדבר ישירות עם הלקוחות שלך

עליך לערוך סקר של הלקוחות הפוטנציאליים והלקוחות שלך אודות החוויה שלהם עם המוצר או השירות שלך ולבקש מהם להשיב. השתמש בשאלות פתוחות כדי באמת לאסוף משוב לקוחות ולהבטיח שלקוחות יהיו מרוצים על ידי מתן סיבה לדרג.

צוות הקו הקדמי נקבע על פי מידת ההתייחסות ללקוחותיהם ואילו אזורים פונקציונליים תורמים לחוויית הלקוח

כאשר לקוחות יכירו את הערך שאתה מייחס להמלצות של לקוחות אחרים, הם ירגישו מוערכים ויעשירו את השיחות הללו. היזמים נותנים המלצות לחבריהם, מה שהופך את הלקוחות המרוצים ליקרים ביותר; הם מבצעים יותר רכישות ומתנהגים כמקדמים להמליץ לחברים, תוך שהם עושים סביר יותר שהם יקנו ממך. תגרום ללקוחות להרגיש מוערכים ומוערכים, מה שמגדיל את נאמנות הלקוחות וגם מגדיל את הסיכויים שהם אכן יתנו לך דירוג.

אתה צריך ליצור תוכנית שמעודדת המלצות מהלקוחות שלך , ורכשתי לאחרונה את אחד מאתרי המלצות הלקוחות הפופולאריים ביותר באינטרנט, המלצת הלקוחות.

בממוצע חברות ממליצות ממגוון הלקוחות הקיים שלהן

ואם לקוחות קיימים חווים חוויה חיובית עם העסק שלך, הם נוטים יותר לשתף אותו עם חבריהם ובני משפחתם. לקוחות שבוחרים את המותג שלך על פי המלצות של tr יועצים מדורגים מתנהגים באופן דומה ללקוחות נאמנים קיימים ולכן יש להם ערך גבוה יותר לחיים עבור העסק שלך מלכתחילה. זה לא משהו שאתה יכול למדוד, אבל זה תהליך שעוזר לך להשיג את התערובת הנכונה של התאמה טבעית ללקוחות שלך.

עודד את הלקוחות שלך לדרג בפומבי את המוצרים והשירותים שלך (כלומר באתר שלך) ולשתף דירוגים אלה עם אחרים

אינך יכול לצפות מהלקוח שלך שייתן לך דירוג חיובי מהכלל, אך דאג שתתן להם סיבה לתת לך דירוג. הזמן שלך יקר ערך, וגם הזמן שלך, אז זה גס רוח ומעצבן לבקש מהלקוחות המלצות לגבי העסק שלך. כלי מדידת שביעות רצון הלקוחות יכולים לעזור לך לאסוף משוב יקר ולשפר את המוצר או השירות שלך, כך שתוכל להפוך את קהל הלקוחות ליותר מודע למה שהם באמת רוצים ומה אתה מציע להם.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן