דירות למכירה בקריית האוניברסיטה

אם אתה סטודנט צעיר שנחוש לבנות כאן חיים, דירות באוניברסיטת טקסס באוסטין הן אופציה נהדרת. הם מושלמים לכל מי שרוצה להחזיק נכס באזור המרגש תמיד הזה של העיר.

דירות אלה מכוונות לסטודנטים הזקוקים למקום לינה למשך שנה

לאנשי מקצוע צעירים שנהנים מהתוסס של אוניברסיטה גדולה, או לכל מי שפשוט רוצה להיות מוקף באנרגיה ובדברים שצריך לעשות. אם אתם מחפשים מקום שקט למגורים ליד הקמפוס שנמצא, אל תחפש אחר.

קרא את רשימת הדירות המלאה למכירה במכללה לאמנויות ומדעים באוניברסיטת טורונטו כאן וקרא עוד על כך באתר שלנו כאן.

אתה יכול לבקר בעמוד זה עם רשימות למכירה לפי מיקום ולחץ על הכרטיסיה קנה בראש העמוד

כדי לחפש בית למכירה במכללה לאמנויות ומדעים באוניברסיטת טורונטו. אתה יכול גם להשתמש בתצוגת המפה שלנו כדי למצוא בתים ודירות באזור שלך. המשך לקרוא למידע נוסף על מכירות הבית הנוכחיות שתרצה לסגור או להסתכל בהמשך. למידע נוסף על נכסים בקמפוס אוניברסיטת טורונטו ובסביבה, לחץ כאן כדי לראות את הרשימה המלאה של בתים למכירה.

בעוד שרוב הסטודנטים רוצים לגור קרוב ככל האפשר לקמפוס

מרבית הבתים המשותפים למכירה נמצאים בקמפוסים במערב, בצפון ובמזרח. הדירות הכלולות בחיפוש לעיל יעמדו לרשות הסטודנטים, אנשי הסגל, הצוות וכל מי שמבקרים בקמפוס. הנקודה הנ"ל לגבי הרחבת ההשקעה שלך בנדל"ן מאשרת גם מדוע דירות באזור UT פופולריות כל כך בקרב משקיעים. דמי השכירות לדירות באוניברסיטת טקסס באוסטין גבוהים משמעותית מהשכר הדירה הממוצע עבור בית משפחתי באוסטין, כלומר יש לכם גישה לאפשרות הרבה יותר משתלמת מאשר בערים רבות אחרות. היתרון בקניית דירה באזור UT הוא פשוט: ניתן לבנות הון עצמי מבלי שתצטרך לשלם שכר דירה למשכיר. קניית דירות באזורי UT מציעה להורים הזדמנות מצוינת להביא את התלמידים הראשונים שלהם דרך המכללה.

רוב הסטודנטים שחולקים את שכר הדירה לבית יכולים לשכור חדר בבית בכ -400 $

600 $ ואז עליהם לשלם את עלות שכר הדירה בעצמם במשך 4 הסמסטרים הבאים. סטודנטים שגרים בדירת אוניברסיטה (4 דולר לסמסטר, לא כולל קיץ) ועוברים ישירות לדירת האוניברסיטה זכאים. המחירים אמנם משתנים בהתאם למספר הסטודנטים ולינה המשותפת שלהם, אך תוכלו להתחיל לחלוק את דירתכם בשנה הראשונה ללימודיכם.

זכור כי בעת חתימה על חוזה דיור באוניברסיטה

עליך לעמוד בתנאי החוזה. בעלי בתים פרטיים אינם נדרשים לשחרר סטודנטים מחוזי השכירות שלהם, אך בעלי בתים פרטיים הם זאת, אומרת איגוד הדירות הלאומי (NAA), המייצג בעלים, כולל אלה המנהלים מעונות בקמפוס. שים לב שכשאתה שוכר דירה או בית בקמפוס, כשאתה חותם על חוזה השכירות או חוזה אחר יחד, אתה מחויב מבחינה משפטית ואין לך שום אפשרויות מבחינת מצב הדיור באוניברסיטה. הבינו שאף אחד לא חותם על חוזה שכירות שתוכלו לשכור עם סטודנטים אחרים, גם אם אתם שוכרים אותו כדירה.

מוסדות פרטיים אלה פועלים ללא תלות במכללה או באוניברסיטה

ולדברי גרוף, יש חוזי שכירות לטווח ארוך אם סטודנטים רשאים להתגורר שם. במהלך תקופת ההשכרה, הדירה תעמוד לרשות כל בוגרי המכללות, סטודנטים לרפואה וסטודנטים. לאחר סיום ההכשרה הוא יכול למכור את הבתים המשותפים, למסור אותם לסטודנט אחר או להשקיע את התמורה בדרכים אחרות.

אנו רוצים לוודא שרשמתם את סדר העדיפויות הדרוש לפני שתתחילו לחפש נכס ליד אוניברסיטת אלברטה

אנא אל תהססו לפנות אלינו אם יש לך שאלות לגבי דירות למכירה באדמונטון באזור האוניברסיטה. כאשר בית משותף ברובע אוניברסיטאי העונה על הדרישות למגורי סטודנטים מושלמים יוצא לשוק, אנו נשלח אליך קישור לרישום אותו.

כדי לסייע לקונים, אנו מספקים את המידע הזמין הטוב ביותר, כולל רשימות העונות על צרכיך הספציפיים, קהילה הממוקמת בתוואי אוטובוס לקמפוס האוניברסיטה ונכסים בלתי מוחשיים הידועים רק למתווכים מנוסים. בהתבסס על משוב של מאות קונים קודמים, הורים שרוצים לקנות עבור תלמידיהם יכולים להגיד לנו למה לחפש בנכס שלהם. אנו כאן שבעה ימים בשבוע בכדי לספק לכם את המידע העדכני ביותר על נכסים למכירה באדמונטון, באזור האוניברסיטה.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן