כוכב הצפון

הכוכב בשמיים הצפוניים נראה כאילו מסתובב סביב פולאריס, אך במהלך לילה הוא אינו עולה, מתייצב או שוקע. הוא נותר במעגל וכמעט עדיין מוחזק על ידי כוכבי שביל החלב, השמש, צדק, שבתאי, אורנוס, נפטון והירח. פולאריס עומדת דוממת ודוממת, פונה לשמים, כאילו שכבה שטוחה על גבה על משטח ישר, ללא שום סימן של תנועה לפניה.

הדבייה הגדולה נמוכה באופן בולט בשמיים הצפוניים באותו זמן שהוא נראה. פירוש הדבר שהוא לא נראה בהיר כמו הכוכבים האחרים, אלא כנקודה אדומה בוהקת בשמיים.

באופן דומה

בעוד 12,000 שנה, הכוכב ווגה בקבוצת הכוכבים ליירה יהיה הכוכב הצפוני, ובשנת 14,000 לספירה, זו תהיה השמש. אולי צאצאים עתידיים יעניקו לכוכבים הגדולים, שכולם מצביעים לעבר ציר כדור הארץ, את התואר "כוכב צפון". הנקודה בשמי הלילה בה מוקרן ציר כדור הארץ מכונה הקוטב הצפוני או NCP. בזמן שכדור הארץ מסתובב על צירו, נראה כי כל הכוכבים בשמי הצפון שלנו מסתובבים סביב ה- N-KP. מקווי הרוחב הדרומיים (ארצות הברית), זה יהיה בקו אחד עם הקוטב הצפוני של השמים, כפי שנראה מקו הרוחב הדרומי בצפון אמריקה, ומקו הרוחב הצפוני, הוא יהיה מעל האופק, סביב הקוטבי ותמיד ליד או ליד האופק הצפוני.

כוכב שמקיף את פולריס הוא כמו דוב שמקיף את טרפו בזמן שהוא מחפש דרך לתקוף אותו. הכוכב שמקיף את פולריס, כוכב הצפון, בשמי הלילה של צפון אמריקה, דומה לדוב שמקיף את טרפו ומחפש דרכים לתקוף אותו, פולריס.

הכוכב נע מדי יום צפונה לקוטב הצפוני כביכול

וכוכב זה נמצא תמיד בשל כיוון צפוני. פולאריס נמצא בשמי הלילה בצפון אמריקה, אירופה ואסיה, אך מטיילים יבשתיים וים צריכים למדוד את זווית האופק הצפוני של פולריס כדי לקבוע את קו הרוחב שלו. הכוכב הצפוני עולה כשנוסעים צפונה, ולכן פולריס נמצא בדרך כלל ב מרחק של כ -3,500 ק"מ מקו המשווה, או כ -1,200 מייל משם.

כדי לאתר את פולריס, אתה רק צריך למצוא את כוכבי הביג דיפר, את הידיים דובה ומרק, ובסופו של דבר תתקרב לפולריס. לעתים קרובות מכנים את שני אלה כשומרי הקוטב, משום שנראה שהם צועדים במעגלים סביב הקוטב N מדי יום, רק כמה מאות מטרים מקו המשווה. פשוט צייר קו בין שני הכוכבים והארך אותו בערך פי 5 , מושך אותו קדימה ואחורה עד שתגיע לאופק הצפוני של פולריס. כדי לאתר את הפולריס, פשוט צייר את הקו של שני קווים של כוכבים במרחק של כ -1,000 מטר זה מזה, או בערך פי 3.5.

מלבד הכוכב הצפוני, רק הכוכבים של הדיפר הגדול, דובה ומראק, ד ניתן לזהות את ידי הקוטב הצפוני. שים לב שפולאריס מכוונת לצפון, לא לדרום או למזרח, או אפילו למזרח או למערב, אלא לכיוון קו המשווה.

בימי קדם פולריס לא היה קרוב לקוטב השמימי כמו היום

אך בימי הביניים המוקדמים הוא נע כל כך קרוב שהוא עדיין היה הכוכב הכי קרוב לעין בלתי מזוינת במרחק של כמה מעלות . בימי הביניים, כל קבוצת הכוכבים של אורסה מינור שימשה לניווט במקום כוכב בודד, ושמות רבים שהתייחסו לתכונה זו כ"כוכב הקוטב "היו בשימוש. הוא שימש כטורוט סביב המוט, כדי לא להיות רחוק מקו המשווה כמו שאנחנו היום.

האזימוט האמיתי של פולריס פועל בקווי רוחב שונים

אז אתה צריך לתקן את המידה שלך באמצעות טבלה או כלל אצבע. פעמיים ביום אזימוטה של פולריס היא צפונה, בשאר הזמן היא מועברת מזרחה או מערבה. הקצה המוביל, המוגדר על ידי הכוכב דובה מרק, מסומן על גבי החוגה ככוכב הצפוני בקבוצת הכוכבים אורסה מינור וכוכב הדרומי בקו המשווה.

המפתח

הוא לזהות את גורמי המפתח התורמים למדד הצפון כוכב בעסק שלך. ישנם גורמים משפיעים ומשלימים הנחשבים להשפעה ישירה ביותר על הכוכב הדרומי, הכוכב הצפוני והכוכב הדרומי בקבוצת הכוכבים אורסה מינור. אלה הם הגורמים המשפיעים אך המשלימים שלדעתנו עשויים להשפיע על מדדי North Star ולהשפיע על היצע המוצרים שלך. כניסות צפון כוכבים הן כאלו שלדעתנו משפיעות עליו באופן ישיר ביותר, כגון השמש, הירח, הזריחות והשקיעות ומזג האוויר המקומי.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן