דירות למכירה בקריית שלום

מכיוון שמחוז תל אביב בקריית שלום משך משפחות צעירות רבות, התושבים חלו ירידה במחירי השכירות בשנים האחרונות. ככל שעוד זוגות צעירים עברו להתגורר בקרית שלום, דבר שהעלה את המחירים, האזור עם הביקוש הרב התייקר גם הוא.

בעוד שמרכז העיר העתיק בצפון מתקרב לרוויה

אזורים מסוימים בדרום מערב המרכז מתחממים יתר על המידה, כמו למשל ברחוב הרצל ליד שוק הכרמל, שם מחירי הדירות ברחובות הצדדיים עלו ב -10 %. המרכז בתל אביב, המכונה Lew-ir, שמר על ערכים נמוכים, והמחירים ללא שינוי היו לפני שנה.

המחירים יכולים להגיע עד 3.5 מיליון שקל לדירת שני חדרי שינה במרכז העיר

ואף ל -1.8 מיליון שקל. דירת שני חדרי שינה בקומה השנייה בבניין דירות בקרית שלום נמכרה ביותר מ -2.2 מיליון שקל, לעומת 3 מיליון שקל ל -3.5 מיליון שקל, כך לפי משרד התיווך בתל אביב.

אני יכול לשכור דירת סטודיו בתל אביב במחיר שאפילו לא יכוסה באותה הסכום שאני קונה בקרית שלום

מכיוון שמשבר קורונה משפיע מאוד על כושר הפירעון של דיירים רבים, נראה כי מחירי השכירות בישראל יירדו במוקדם או במאוחר. המע"מ על הבתים הקטנים והזולים ביותר, ששר האוצר יאיר לפיד הסיר, יגדיל את הביקוש רק אם הוא חל גם על תל אביב. לא ברור מה יעלה בגורל המחירים אם נעבור צפונה, אך אם המחירים יעלו, הם עשויים לעלות אפילו מהר יותר מאשר בקריית שלום.

יוסי מימרן

מנכ"ל אחוזת יוקרה, הזמין אותנו לפנות אליו לראיון אודות קריית שלום שיוצג אך ורק בסוכנות הנדל"ן שלנו. אנו מציגים סקירה של הנכסים למכירה באזור, וכן מידע על מחירי חלקם בתל אביב. המחירים יציבים למדי עם כמה הצעות חדשות, אך הביקוש גבוה שכן כמעט כל הדירות החדשות קטנות. אתה יכול לשכור יחידה לשמונה או תשעה אנשים ב 100- ש"ח בשבוע ", הוא אומר.

לדברי דיירים בישראל

המצב הביא לאינספור מקרים בהם בעלי הדירות הסכימו להפחית את שכר הדירה בתמורה לשיפור מצבו הכלכלי של הדייר. מחקר שנערך לאחרונה על ידי רשות השיכון בישראל (IHA) ומשרד השיכון ופיתוח עירוני מצא כי אחד מכל שמונה דיירים לא יוכל לשלם את שכר הדירה המלא שלהם עד אפריל 2020, ו -40% לא ישלמו שכר דירה בשעה ככל שאחוז לא מבוטל מהדיירים ברחבי ישראל סובלים מהפסדים כלכליים כתוצאה מהמגפה, קשה היה להמשיך ולשלם את שכר הדירה המוסכם. אודה, אישה עם שני ילדים המתגוררת בדירת שלושה חדרים בה. השכונה, הורידה את שכר הדירה שלה ל -1,000 שקל בחודש כתגובה ללחץ של בעל הבית שלה.

פיתוח מעניין במיוחד המגפה שנגרמה על ידי המגיפה היא החלטת המשרד להקים עיר חדשה בחריש. המשרד "שלום" משקיע כעת בבניית מתחם דירות באלף מ"ר בקרית שלום.

התוכנית המפורטת מתמקדת בפיתוח האזור כולו

לא רק אזורי מגורים, אלא גם אזורי תעשייה. התוכנית מחובר על ידי סדרת מסלולים, שכל מסלול מחבר ציר אחד עם השני, והופך למסלול המאפשר דגימה. כל מסלול מחובר לליבה חיונית המפעילה את כל האזור ומחוברת לשאר קריית שלום עם סה"כ 1,000 מ"ר.

גודל המגרש הוא בטווח של 1,000 מ"ר, עם סה"כ 2,500 מ"ר שטח ליחידות מגורים.

5 החדרים שופצו 4 שנים לפני ויש להם בסך הכל 155 מ"ר שטח ל -5 חדרי שינה ו -5 חדרי אמבטיה. המרפסת נבנתה בשנת 2014 עם 4 חדרי שינה, 2 חדרי רחצה וחדר שינה אחד, המרפסת היא 160 מ"ר.

הבית הזה ברמת גן למכירה כולל 280 מ"ר שנבנו תמורת 10.5 מיליון דולר ובשנת 2014 חנות של 4 חנויות נבנה בית 370 מ"ר עם 4 חדרי שינה

2 חדרי רחצה וחדר שינה אחד. בית זה בן 4 קומות עם 370 מ"ר נבנה בשנת 2013 ויש בו 3 חדרי שינה ו -2 חדרי שינה עם סך של 4 חדרי אמבטיה.

140 מ"ר זה, משופץ בן שלוש קומות, בן שלושה חדרי שינה, שני חדרי אמבטיה עם סך של ארבעה חדרי אמבטיה הוא 10.5 מיליון דולר.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן