דירות למכירה בשכונת לבנה

קייפ קורל, פלורידה כמעט מושלמת למי שמחפש בית חדש בשכונת ליבנה בבוקה רטון, פלורידה, צפונית לגבולות העיר. בוקאס רטונס, פלורידה. חיפוש בית חדש במחוז דרום פאלם ביץ ', דרום פלורידה: אם ברצונכם לעבור לגור בדירת שני חדרי שינה, חדר אמבטיה אחד בבניין רב קומות, חיפושי הדירות בקייפ קורל, פלורידה כמעט הושלמו.

אם אתם מחפשים דירת שני חדרי שינה

חדר רחצה אחד בשכונת ליבנה בבוקה רטון, פלורידה, יש לכם בדיוק את מה שאתם צריכים. אם אין לך זמן לחפש מקום מגורים או שעברת ברחבי הארץ ולא הספקת לחפש אותו לפני שאתה מחפש, אז תסתכל. יש לשכור שכירות חודשית של 1,000 דולר (כולל כלי עזר) עבור שטח של 1.5 מ"ר, ולמצוא חדר שינה אחד ודירת חדר שינה אחד, חדר רחצה אחד בפחות מ -2,500 דולר.

לצפייה במידע מאומת על דירה זו בשכונת ליבנה בבוקה רטון, פלורידה, לחץ כאן לצפייה. כדי לראות רישום של חדר שינה אחד, חדר אמבטיה אחד וחדר אמבטיה אחד בפחות מ -2,500 דולר ובדיקת המידע, לחץ על הקישור שמימין לרישום.

כדי לראות מידע מאומת על חדר שינה אחד וחדר אמבטיה אחד בשכונת ליבנה בבוקה רטון, פלורידה, לחץ כאן. כדי לראות את כל 663 השכרות הדנבר הזמינות, אנא לחץ על הקישור בצד ימין של הרשימה כדי להציג את כולם.

כדי לראות את כל 663 הדירות הזמינות להשכרה בדנבר באזור ליבנה בבוקה רטון, פלורידה, כולל חדר שינה אחד, חדר אמבטיה ושני חדרי אמבטיה, אנא עיין בקישור בצד ימין של הרשימה בתחתית של דף זה. כדי לראות יותר מ -1,000 נכסים זמינים להשכרה בדנבר, קולורדו, כולל שני חדרי שינה אלה, שני חדרי אמבטיה ושני מטבחים, למכירה בנכס זה להשכרה בקולורדו ספרינגס, קולו. אנא ראו רשימה של כל 4,500 ההשכרות הזמינות של נכסי ניו יורק, כולל כל 3,200 הנכסים והשכירות הזמינים במנהטן, ניו ג'רזי. ראה יותר ממיליון השכרות זמינות בוושינגטון הבירה, כולל 5,300 הדירות הזמינות והשכרת דירות משלך בסיאטל, וושינגטון. כדי לראות שיא של כל הזמנים של 7,400 דירות להשכרה זמינה במחיר שכירות של 2,800 $ עד 3,00 $ למטר מרובע.

רשימת הבתים העדכנית ביותר מוצעת כעת למכירה בפונד דו לאק, וושינגטון, שם הערך הממוצע של בתים שם הוא 124,900 דולר, במחיר שכירות ממוצע של 2,800 דולר למ"ר.

דירות חדר שינה אחד הן הקטנות והמשתלמות ביותר

עם מחיר שכירות ממוצע של 2,800 דולר למ"ר, ודירת חדר השינה קרובה לממוצע. השכרת הנופש בפורט וורת 'ממוקמת בחלק נהדר של העיר עם מגוון שירותים ומאפשרת לכם לעבור בצורה חלקה בשכונה. דירות הסטודיו קטנות ומשתלמות ביותר, אך דירות הסטודיו עם חדר שינה אחד הינן ממוצעות יותר מכיוון שמדובר ברוב העיר שלנו ליהנות מפעילויות פנים וחוץ.

אנו רוצים שתדעו שבכל פעם שאתם חושבים על נדל"ן

בין אם מדובר במכירה, השכרה או השקעה בבית, בדירה או בנכס, AARZ PK הוא הנכון ביותר עבורכם – כדי לקבל את המחירים הטובים ביותר, הצעות ודעות בשוק. אנו מציעים אפשרויות מתועדות ואותנטיות של 100% בין אם אתם זקוקים לבית חדש, להשכרת נופש או להשכרת נופש בפורט וורת ', טקסס.

מצא את המחירים הטובים ביותר, הצעות וחוות דעת על נכסים בפורט וורת ', טקסס המתאימים לתקציב שלך בעזרת המומחים והמומחים שלנו בתעשייה.

אמנם דמי השכירות לדירות משתנים

אך ניתן לצפות לשלם בין 1,250 ל -2,300 דולר לחודש עבור דירה עם חדר שינה אחד בשכונת Livable. דירות הסטודיו הקטנות והמשתלמות ביותר הן עם שכירות ממוצעת של 3,500 דולר לשבוע ודירות סטודיו עם שכירות ממוצעת של כ -4,000 דולר לשנה. דירת חדר שינה אחד קרובה לממוצע של 5,400 דולר לחודש, על פי דירות מגורים מאומתות. אמנם שכר הדירה משתנה, אך ניתן לצפות לשלם בין 1,250 ל -1,300 דולר לחודש, אך בממוצע משלמים כ -6,200 דולר לחודש, או 8,800 דולר עבור דירות שני חדרים.

גודלה הממוצע של דירה ביוסטון

טקסס, הוא 880 מטרים רבועים, אך מספר זה משתנה מאוד לפי סוג הדירה. הדירות בסן אנטוניו נעות בדרך כלל בין 520 מ"ר עבור סטודיו ל -1,500 מ"ר עבור סטודיו בדירת שני חדרי שינה. גודלן הממוצע של דירות בסינסינטי, אוהיו הוא 869 מטרים רבועים, ומספרים אלה משתנים לפי סוג הדירה, בהתאם ליחידות שנבדקו.

קובץ המגורים של הערוץ זמין תמורת 13.5 לאק

הנמכר תמורת 1,500 דולר למ"ר לדירת חדר שינה ו -2,000 דולר למ"ר. גודלה הממוצע של דירה בניו יורק, ניו יורק, זהה בערך לזה שבפקיסטן, כולל קראצ'י, פקיסטן (מ"ר. אם אתם מעוניינים בבית בשכונות המגורים בסן אנטוניו, טקסס, בדקו מחיר וגודל הבית כאן.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן