דירות למכירה בשכונת רביבים

שכונת וינטג ', מתחם דירות בלב העיר העתיקה, מוצע כעת למכירה לראשונה אי פעם.

רובע הוינטאג ', מתחם דירות בעיר העתיקה של רמת אביב על הגבול בין אביב לרמת ביתן.

רובע הוינטאג ', מתחם דירות בעיר העתיקה ברמת אביב על הגבול בין רמות אביב וביתן.

המלון ממוקם ברחוב בן יהודה בתל אביב, בלב העיר העתיקה של רמת אביב על הגבול בין רמות אביב ובטן. המלון ממוקם בגורדון מאפו, במרחק של 5 דקות הליכה מחוף הים ובמרחק של 5 דקות הליכה ממרכז העיר, במרחק של כמה רחובות בלבד מרמות אביב.

המעלית בקומה השנייה מצויידת בשירותים כמו מטבח

ובקומה השנייה והשלישית יש סלון גדול, חדר אוכל וחדר רחצה. מלון קינג דייוויד ברחוב וושינגטון – 7 חדרי שינה, 6 חדרי אמבטיה ויכול להכיל עד 7 אנשים, עם גישה לבריכה פרטית, מקלחת פרטית, פירות וירקות יבשים, אינטרנט אלחוטי חינם ומים חמים. המחיר מתחיל ב -4,000 ש"ח לחודש וכולל הכל, כולל חשמל שעולה 30 ש"ח לחודש, ואינטרנט אלחוטי הזמין עד 50 N IS לשבוע. ניתן לשכור דירת 2 חדרי שינה עם 2 חדרי רחצה, מרוהטת במלואה עם נוף מרהיב וגישה לבריכה פרטית, מקלחת פרטית, פירות וירקות יבשים, אינטרנט אלחוטי חינם ומים חמים. המחירים מתחילים ב 1400 $ לחודש עבור הסטודיו וכוללים כלי עזר, הכל כלול למעט חשמל, שעולה 60NIS לחודש.

בממוצע, מחיר דירת שלושה חדרים בחיפה הוא 450-500 אלף, ובהתאם היא יקרה יותר ומגיעה ל -2 מיליון שקל.

אם אינך מעוניין לראות את הגבול עם לבנון דרך החלון

יהיה עליך לרשות לפחות 200,000 שקל לרכישת דירה קטנה בחיפה. בקריית שמונה תוכלו לקנות 2 חדרים ב -150 אלף, והמחירים נעים בין 410 ל -2 מיליון נוספים. הדירות הזולות ביותר באזור הוצעו למכירה תמורת 240 – 300 אלף שקל, אך המחיר הממוצע הוא 800 – 850 אלף שקל. דירות עם 2, 3 או 5 חדרים נמכרות במחיר של 480 – 500 אלף והמחיר הממוצע של דירת שני חדרים עם 3 – 4 חדרים הוא 1.4 מיליון שקל. מחירי הדירות עם 4-6 חדרים ו- 5-7 חדרים בכרם שלום נעים בין 250 ל 850 000 והמחירים הממוצעים הם 800-850 אלף הרקלס.

אנו עובדים עם כמות עצומה של נתונים, ולכן לא ננסה לחשב את הממוצע במקרה זה. בנגב המטר הממוצע בהרצליה ופיתוח הוא כחצי מטר, בכרם שלום ובקריית שמונה כמטר.

שקלנו רק דירות יד שנייה בערים בישראל שהכי פופולריות בקרב קונים זרים. האופציה הזולה ביותר תהיה כ -280,000 $ והיא זמינה באשדוד, הפופולרית גם בקרב משקיעים זרים.

מחיר דירת שני חדרים מגיע כאן ל -1.5 מיליון שקל

ואנחנו לא מדברים על נכסי יוקרה. רמת המחירים העליונה לדירות באזור זה נקבעת בעיקר על ידי סוחרי פנטזיה וניתן להגיע אליה בטווח של 1,500 עד 2,000 שקל למ"ר. מחירי דירת חדר שינה באחת מהשכונות היקרות בתל אביב נעים בין 400 ל -500 שקל (כ -200 עד 300 דולר), ודירות שני חדרי שינה נעות בין 1 ל -5 מיליון שקל.

מחיר דירת חדר שינה באזור זה נע בין 400 ל -500 שקל (כ-200 עד 300 דולר) למ"ר, ודירות שני חדרים בין 1,500 ל -2,000 שקל למ"ר.

הדירה מאובזרת בכלי מטבח

מחבתות וכלים ושופצה. הדירה שופצה בדיוק כמו הקודמת – עם חדר שינה אחד, חדר רחצה אחד ומטבח. המטבח כולל סכו"ם, כלי אוכל, כיריים, תנור ומיקרוגל, וטרסת החצר האחורית הפרטית והטרסה הגדולה המשקיפה על החלקים שמסביב. דירה מרווחת עם 2 חדרי שינה הכוללת אינטרנט אלחוטי, מיזוג אוויר, חימום ושתי מיטות יחיד, כולל מצעים, סדינים וכריות. דירת שני חדרי השינה כוללת 2.5 חדרי רחצה ו -2 חדרי רחצה וכוללת סלון גדול עם אח, חדר רחצה צמוד עם מקלחת ואמבטיה, אזור מגורים בחלל פתוח, שתי מיטות זוגיות עם מצעים, סדינים וכריות וחדר רחצה צמוד.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן