טיפים לקוסמטיקה – טעיות בשגרת הטיפול באקנה שאתן לא יודעות שאתן עושות

אם העור שלך נוטה לאקנה, אתה יכול להשתמש בתכשיר ניקוי לפילינג כדי לפתוח את הנקבוביות ולצמצם את הופעת האקנה. כשזה מגיע לבחירת מוצרים לטיפול באקנה שלך, אתה רוצה לוודא שבעוד פילינג העור שלך לא יפגע במכשול. שגרה בת 10 שלבים לעור רגיש או מועד לאקנה או שגרה סופר משתלמת של 6 שלבים לאקנה נהדרים לשמירה על עור בריא ומאושר לאורך תקופה ארוכה וגם הפחתת מספר הפריצות הכולל.

פילינג

הוא תהליך הסרת תאי עור מתים, שהם התאים הסותמים נקבוביות ותורמים להתפרצויות אקנה. פילינג אמנם נחוץ להסרת תאי עור מתים ולקידום צמיחת עור בריאה, אך הוא גם יכול להסיר את מחסום ההגנה בין העור והאלמנטים ולגרום לך להיות חשוף יותר לכוויות שמש ולנקבוביות סתומות. כאשר מאפשרים לעורכם להשרות בלכלוך, שמן ואיפור ביום ובלילה יכולים להוביל לנקבוביות ופריצות סתומות ולתרום לעור במראה מאט.

פילינג פיזי של אקנה יכול לגרום להתפשטות זיהומים בחלקים אחרים של הפנים; לכן חשוב שתקשיב לעור שלך ותתאים את הפילינג שלך ככזה

גם אם זה עלול להרגיש לא נכון, שטיפה ללא ניקוי מתאים עלולה להוביל לעור יבש מדי, ולייצר יותר שמן שיאזן אותו, מה שעלול לגרום לאקנה נוסף. ללא קשר לסוג העור, חשוב מאוד לחות ולחות את העור, מכיוון שזה תורם לשליטה על ייצור השמן.

למעשה

נשים רבות משתמשות במוצרים קשים מדי וטיפולי פילינג הפוגעים בעורם. נקו את עורכם כל לילה לפני החלת מוצרים כגון Rapid Response Detox Masque המדהים לשמירה על ניקיון הנקבוביות ולמניעת איפור מגרימת עצירות, בליטות וכתמים. חלקם עם עור שמן או אקנה סבורים כי קרם לחות מחמיר את המצב, אך זה לא המצב.
לעוד פרטים מורחבים בתחום של מוצרי חוה זינגבוים וטיפים לקוסמטיקה – טעיות בשגרת הטיפול באקנה שאתן לא יודעות שאתן עושות עליך לבקר ב- delif.co.il

שטיפת הפנים

היא יותר מסתם הסרת מייקאפ, מדובר בהסרת לכלוך, עודפי שמן ותאי עור מתים התורמים להתפרצויות. אם אינך משתמש בטונרים לאחר הניקוי, אתה מפסיד את ההזדמנות לוודא כי העור שלך נוזל ולחיות את מוצרי טיפוח העור האחרים שלך. חלק מהמותגים טוענים שהם עובדים עם טיפולים המסייעים להיפטר מהאקנה שלך, אך האמת היא שטיפולי אקנה עובדים רק כשהם קשים ויבשים, ושגרה עדינה לא תמחק לחלוטין את האקנה שלך. לאכול טוב ולוודא שלפנים שלך יש עור נקי ולחות היטב היא התחלה טובה.

הרופאים למדו על אקנה

הסיבות והטיפולים בה, אך מוצרי תרגול ומרכיבים רבים שרופאי העור יודעים שעשויים לפגוע יותר מאשר לעזור לטמא בעור. על ידי ביצוע שינויים פשוטים בשגרת טיפוח העור הנוכחית שלך בניסיון לתקן טעויות נפוצות, תוכל לשפר את בריאות העור ולהפחית את תדירות התפרצויות האקנה שלך.

שאלנו שני מומחי עור מהן הטעויות השגרתיות ביותר באקנה שכדאי להימנע מהן הטיפים שיש להן לעור בהיר

בפוסט זה, אני משתף שתיים עשרה מהטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים כשהם מחליטים להתלבש או להסיר איפור, כולל עצות ופתרונות מומחים כדי להבטיח שהעור שלך יישאר במצב הבריאותי הטוב ביותר, עם פחות קווים, קמטים, כתמים ונקבוביות סתומות. . אם אתה שוטף את עצמך עם סבון, אקנה בגוף, עור מתקלף, משקעי עור או כל בעיה אחרת, אתה נופל בפח של אחת הטעויות הנפוצות ביותר בטיפוח העור.

מי שנוטה לאקנה זקוק למוצרים קלילים המעניקים לחות ומזינים את העור מבלי לסתום את הנקבוביות

אנו ממליצים על קרם מים אנזים Tidal Brightening Enzyme קרם ג'ל קליל וללא שמן המעניק לחות לעור יבש, או שמן פנים לפנים UFO Ultra Clarify Acne Treatment פנים, המתייבש במהירות עם 15% חומצה סליצילית הנלחמת בזיהומים בעור ולחות את העור. . אם יש לך עור מועד לאקנה, אתה יכול להשתמש בשטיפת פנים לאקנה המכילה חומצה סליצילית, חומר להילחם באקנה.

לא פעם ראיתי לקוחות מדלגים על טונרים מכיוון שהם חושבים שטונרים יבשים מדי ואינם נחוצים למוצרי טיפוח העור האחרים שלהם. עם זאת, שטיפה לעתים קרובות מדי עלולה לגרות את העור ולהקשות על שימוש ללא מרשם או תרופות אקנה מרשם.

קרינה ועור יבש יכולים להגביר את ייצור החלב ולהחמיר התפרצויות

זה יכול להוביל לדלקת, לעלייה בייצור SE-bumm ולהחמרה של מחלות עור קיימות כגון פסוריאזיס, אקזמה ואקנה. אם תמשיך להשתמש בטיפול באקנה שלך ומתרחשות התפרצויות חדשות, העור שלך יהיה מחוספס יותר.

עליך לשטוף את מברשת האיפור מדי שבוע, ולסוגי עור מועדים לאקנה כדאי לשטוף אותה מדי יום, אך לשאוף לשטוף משהו לפחות פעם בחודש.

שגרת 3 שלבים זו משלבת מרכיבים מוכחים להילחם באקנה עם תמציות צמחים עוצמתיות שמשאירות את העור מזין וצלול

במהלך התייעצות עם רופא העור, שים לב איזה סוג אקנה יש לך וכיצד ההתפרצויות שלך מתרחשות על העור. תוכניות טיפול שונות כוללות שימוש בתרופות המכילות מספר טיפולי אקנה שונים כגון חמצן בנזואיל ורטינואידים על עור מועד לאקנה.

אקנה נדבק לעור

ואם אתה מתאמץ יותר מדי להיפטר ממנו, אתה יוצר את הסביבה המושלמת שבה אקנה יכולה לשגשג. שכבות של כמה מוצרי טיפוח עור שונים יכולים להפוך אותם לא יעילים ויעילים כאחד. חומצה סליצילית מקלפת את פני העור, נכנסת לנקבוביות ומסירה את הצינורית שסותמת אותו.

למידע נוסף על טיפים לקוסמטיקה – טעיות בשגרת הטיפול באקנה שאתן לא יודעות שאתן עושות כדאי לבקר באתר מוצרי קוסמטיקה

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן