כמה עולה הלוואות מיידיות

הלוואות ליום המשכורת הן הלוואות יקרות, לזמן קצר בסכומים קטנים – בדרך כלל 500 דולר או פחות – שאמורות להיות מוחזרות עם המשכורת הבאה של הלווה. הלוואות ליום המשכורת אינן דורשות הכנסה או חשבון בנק, ומשאירות את האנשים במצב גרוע יותר מאלה שאין להם אשראי.

מומחים פיננסיים מזהירים מפני הלוואות מיידיות ליום המשכורת מכיוון שהלווים נוטים יותר שלא לפרוע אותם וממליצים על מקורות אשראי חלופיים

תלוי איפה אתה גר, אתה יכול להגיש בקשה להלוואה ליום המשכורת באופן מקוון או באמצעות סניף פיזי של המלווה ליום המשכורת. הלוואות ליום משכורת מקוון יכולות לעבור למלווה ליום משכורת ישיר שמקבל החלטות משלו לגבי הלוואות, או למתווך שמוכר את ההלוואה שלכם למציע הגבוה ביותר.

כמה עולה הלוואות מיידיות ?

המחירים עלולים להשתנות, אך המחירים לשאלה של כמה עולה הלוואות מיידיות – התשובה מדובר יותר באחוזי ריבית שאותן נצטרך להחזיר. מדובר בגודל ריבית של 4.3% ועד 16%. האחוז הגבוה בדרך כלל מדבר על מינוסים, אך חשוב לכלול זאת בחשבון כאשר לוקחים הלוואות מיידיות תוך רגע.

אנו ממליצים לכם על חברת loan4u שתעשה לכם סדר רחב – ניתן לקרוא על החברה כאן

בהלוואה ליום המשכורת, אתה נותן למלווה המחאה אישית על הסכום שתרצה ללוות, בתוספת דמי המלווה. לאחר האישור להלוואה ליום המשכורת, תקבל צ'ק במזומן או הלוואה ליום המשכורת המופקדים בחשבון הבנק שלך.

אתה מאשר למלווה למשוך את סכום ההלוואה שאתה רוצה מחשבון הבנק שלך בתוספת עמלות המלווה. אם לא תחזיר את הלוואת יום התשלום בזמן, המלווה יגבה את הצ'ק האישי עבור הסכום שהושאל בתוספת העמלות, ויחייב את חשבונך.

על פי הלשכה להגנה פיננסית על הצרכן

המלווים ליום המשכורת גובים בדרך כלל עמלה של בין 15 $ ל 100 $ להלוואה, תלוי בתנאי האשראי ובחוקים במדינתך. העמלות עשויות לנוע בין $ 10 ל- $ 30 לכל $ 100 שהושאלו, אך על פי ה- CFPB, מקובל כי המלווים גובים עמלות בסך 15 $ עבור כל $ 100 שהושאלו. בהלוואת יום משכורת אופיינית לשבועיים, זה שווה לשיעור אחוז שנתי של 39.1%.

עלות הלוואות ליום המשכורת נקבעת על פי חוק המדינה, והעמלות עשויות לנוע בין $ 10 ל- $ 30 עבור כל דולר שהושאל. במדינות אחרות המלווים ליום המשכורת החליטו שלא כדאי להיות בעסקים והריבית והעמלות מוסדרים. הלוואות מיידיות אחרות גובות עמלות גבוהות יותר, המקבילות לאפריל שבין 700 ל -900 דולר.

לדוגמא, נניח שאתה לווה 100 $ לשבועיים והמלווה שלך גובה ממך 15 $ עמלה עבור כל 100 $ שהושאלו. הלוואות ליום המשכורת יקרות יותר מכרטיסי אשראי בריבית גבוהה, וגובות מהלווים אפריל של 28% עד 36%, וההלוואה הממוצעת ליום התשלום היא 398 דולר.

הלוואה מהמלווה לטווח קצר

היא קלה – בניגוד להלוואות בנקאיות, כרטיסי אשראי וחשבונות, הלוואות ליום המשכורת אינן דורשות ניירת נרחבת. הלוואות ליום המשכורת הן חול פיננסי: לווים רבים אינם יכולים להחזיר את ההלוואה בתקופת ההחזר האופיינית לשבועיים. כאשר ההלוואה מתבקשת, הם לוקחים הלוואות שוב ושוב, משלמים עמלות עגולות ושוקעים עמוק יותר ויותר בחובות.

הלוואות מיידיות ליום המשכורת מגיעות לעיתים קרובות עם עמלות נכבדות ויש להחזירן תוך מספר שבועות

מה שמקשה על תשלוםן בזמן. מלווים רבים מעניקים הלוואות המגיעות ביום המשכורת. רוב הלווים ליום המשכורת מעבירים את הלוואתם להלוואה חדשה, המסירה חלק מהעמלות הנוספות.

הלוואות מיידיות ליום המשכורות משתנות בגודלן בין 100 ל -1,000 דולר

תלוי במגבלה החוקית שקבעו המדינות. הלוואה לשבועיים הינה ללא עלות, עם ריבית של 3.90% עד 7.80%. הלוואות ליום המשכורת הן תשלומים מהירים של סכומים קטנים שניתן להחזיר בתשלום יחיד.

אינך יכול לקבל אישור להלוואה ליום המשכורת על סמך בדיקת אשראי כמו הלוואה מיידית רגילה

המלווים אינם מבצעים בדיקת אשראי מלאה ושואלים שאלות כדי לקבוע אם הלווה יכול להרשות לעצמו להחזיר את ההלוואה. אתה גם לא מפרט כמה תעלה הלוואת יום התשלום שלך אם לא תחזיר אותה עד לתאריך היעד או אם אתה לוקח רק הלוואה מיידית אחת.

הלוואות ליום המשכורת העיקריות הן הלוואות קצרות טווח וריבית גבוהה העומדות לרשות הצרכנים

בנקים, איגודי אשראי וחברות פיננסיות מציעים חלופות להלוואות ליום המשכורת, כולל הלוואות לצרכן קטן. הלוואה ליום המשכורת היא סוג של הלוואה לזמן קצר בה המלווה מציע לכם הלוואה בריבית גבוהה על בסיס הכנסותיכם.

הלוואות מיידיות ליום המשכורת עשויות להיראות כפתרון פשוט ומהיר לבעיה לטווח הקצר או לצורך בכסף מהיר

אך הן יכולות לעלות הרבה יותר מאשר הלוואה קונבנציונאלית. בנט מציין כי דמי ההלוואה הגבוהים ואופיים לטווח הקצר של הלוואות אלו מייקרים אותן יותר מאשר הלוואות מסוגים אחרים. הריבית הממוצעת על הלוואה ממוצעת ליום המשכורת עומדת על פי בנט על 39.1%.

שיעור הריבית השנתית (אפריל) בהלוואות ליום המשכורת מחושב על ידי חלוקת תשלום הריבית בסכום ההלוואה ב 365

חלוקתו לאורך תקופת ההחזר ואז הכפלתו ב 100. לחישוב אפריל, הריבית והעמלות על ההלוואה מיידית מושווים לעלות לתקופה של שנה. אם אתה משתמש בכרטיס אשראי, אפילו בשיעור כרטיס האשראי הגבוה ביותר, אתה משלם פחות מעשירית מהריבית שתשלם על הלוואה ליום המשכורת.

– סקרים מצביעים על כך ש 12 מיליון צרכנים אמריקאים יקבלו הלוואות מיידיות ליום המשכורת בכל שנה, למרות אזהרות ממקורות שונים בדבר העלות המסתחררת של הלוואות אלו. בשנת 2014 פרסמה הלשכה להגנה פיננסית על הצרכן (CFPB), סוכנות פדרלית, דו"ח המראה כי הלוואות ליום המשכורת מוצעות ללווים שלעתים קרובות מחדשים את הלוואותיהם ובסופו של דבר משלמים כפליים ממה שהם לוו. הלווה הממוצע ליום המשכורת מוציא עמלות בסך 520 דולר על הלוואה מיידית של 375 דולר.

80% מההלוואות ליום המשכורת אינן מוחזרות תוך שבועיים

אומרת הלשכה להגנת הכספים לצרכן – הריבית שלך תעלה ל -5.21% ותעלה עם הזמן אם אינך יכול להחזיר את החוב. השווה ריביות ליום המשכורת עם ריביות ממוצעות באופציות חלופיות כגון כרטיסי אשראי (15% -30%), תוכניות לניהול חוב (8% -10%), הלוואות אישיות (14% -35%) והלוואות מקוונות (10% – 35%).

 

שיתוף:

עוד מאמרים:

בריאות בלוטת התריס אצל ילדים

הפרעות בבלוטת התריס בילדים אינן נדירות כפי שחשבו פעם, עם השלכות על גדילה, התפתחות ובריאות כללית. פוסט זה בבלוג מספק מבט מעמיק על החשיבות של

שכפול המפתח על ידי מנעולן

פוסט זה בבלוג חוקר את התהליך המורכב של שכפול מפתחות על ידי מנעולן. הוא מציע פירוט מפורט של השלבים המעורבים, הכלים בהם נעשה שימוש והמיומנויות

הוצאת ויזה לקנדה באינטרנט

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף לקבלת ויזה לקנדה באינטרנט. הוא מכסה את השלבים החיוניים, מהבנת הדרישות ועד להגשת הבקשה, ומציע טיפים לתהליך מוצלח. הבנת

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן