לקיחת משכנתאות – טיפים

משכנתא כוללת עלויות סגירה, ביקורי בית, שמאות, חיפושים בכותרות, דמי דיווח אשראי, דמי בקשה והוצאות אחרות. המלווים מעריכים את יחס החוב להכנסה שלך כדי לאשר משכנתא. אם יש לך יחס חוב להון או חוב גבוה בכרטיס אשראי, המלווה עשוי לדחות את בקשתך ולהציע משכנתא נמוכה יותר.

להלוואה ל -15 שנים יש שיעור נמוך יותר ממשכנתא ל -30 שנה

אך השיעור החודשי גבוה יותר. הלוואה בריבית קבועה היא הימור בטוח יותר אם אתה יודע כמה תשלם המשכנתא שלך בכל חודש. אתה חוסך יותר כסף על ידי החזר חובות בכרטיסי אשראי, הלוואות לסטודנטים וסוגים אחרים של הלוואות מאשר על ידי הכנסת כל הכסף למשכנתא שלך.

החובות בכרטיסי אשראי

הלוואות לסטודנטים וסוגים אחרים של הלוואות הם בעלי ריבית גבוהה יותר מרוב המשכנתאות. אם ההלוואה שלך אינה במצב טוב ולא חסכת הרבה עבור מקדמה, ייתכן שתוכל לרכוש בית עם משכנתא ממשלתית כמו הלוואת FHA או הלוואת VA. מדינות, ערים ומחוזות רבות מציעות תוכניות לרוכשי דירות בפעם הראשונה המשלבות משכנתא בריבית נמוכה יותר עם מימון או סיוע בעלות נמוכה.

יחס הלוואה-ערך נמוך יותר לא רק מגדיל את הסיכויים שלך לקבל משכנתא עם מקדמה גבוהה יותר

אלא גם אומר תנאים טובים יותר, ריבית נמוכה יותר, תשלומים חודשיים נמוכים יותר ופחות ריבית לאורך תקופת ההלוואה. . NerdWallet Us Home – מחשבון משתלמות יכול לסייע בחישוב טווח עלויות בהתבסס על ההכנסה שלך, תשלומי החוב, דירוג האשראי והיכן אתה מתכנן לגור. זה יכול להיות קשה לשוות תשלומים חודשיים למחיר דירה קבוע, מכיוון שתשלומי הדיור החודשיים שלך כפופים לשיעורי משכנתא וארנונה משתנים, עלות הביטוח (ביטוח משכנתא פרטית, PMI) ודמי דירות.

דירוג האשראי שלך קובע אם אתה זכאי למשכנתא ומשפיע על התעריף שהמלווה יציע

דירוג האשראי שלך נועד לספר למלווים כמה אתה סומך ומחזיר וכמה סביר שתשלם את המשכנתא שלך בזמן. המלווים בודקים את דו"ח האשראי שלך, שהוא דו"ח מפורט של היסטוריית האשראי שלך, כדי לבדוק אם אתה זכאי לשיעור הריבית.

באופן כללי

ככל שניקוד האשראי שלך גבוה יותר כך שיעור המשכנתא שלך טוב יותר, ולכן משתלם לקבל את הציון הגבוה ביותר האפשרי. אין ערובה שתזכה למשכנתא שאתה רוצה, אך ישנם צעדים מסוימים שאתה יכול לנקוט בכדי להפוך את עצמך לאטרקטיבי יותר כלפי המלווה. על ידי שימוש בטיפים אלה למשכנתאות, תוכל להקל על רכישת בית ולוודא שאתה מקבל הלוואה המתאימה לתקציב ולצרכים שלך.

ברגע שיש לך את ההלוואה והחסכון הזמינים ויש לך מושג טוב מה אתה יכול להרשות לעצמך

הגיע הזמן לחפש מלווה ולהשוות שיעורים ותנאים כדי למצוא את סוג המשכנתא המתאים למצבך. אם אתה לווה ראשוני או מועמד עם אשראי טוב והכנסה טובה, מלווה משכנתא מכובד יספק לך את השיעור הטוב ביותר מההתחלה. הלשכה להגנת כספים לצרכנים ממליצה לבקש דו"ח אשראי מכמה מלווים לאותו סוג משכנתא על מנת להשוות עלויות, כולל ריביות ועמלות אפשריות.

המלווים בודקים את דירוג האשראי שלך לפני הגשת בקשה למשכנתא

אם אתה מעמיק בתהליך בקשת המשכנתא, כדאי לקחת צעד אחורה ולהסתכל על דו"ח האשראי שלך. זכור שלא מדובר במלווה שמאשר או דוחה אותך להלוואה; המלווים משתמשים בהיסטוריית האשראי שלך כדי לבדוק אם תחויב בתעריף גבוה יותר.

ברגע שתקבל הלוואה לדירה

תקבל מידע על ההכנסה, היסטוריית האשראי, התעסוקה והנכסים שלך בשיחה פשוטה עם מלווה המשכנתא שלך. לפני שהם מאשרים אותך, המלווים בוחנים את הפרטים האישיים שלך כגון דירוג האשראי שלך, הכנסה ונכסים כדי לראות כמה אתה יכול ללוות. המלווים משתמשים בציוני האשראי שלך כדי לקבוע את שיעור הריבית ותנאי האשראי לפני שהם מסכימים לך.

המלווים יכולים לבקש תיעוד של חובות

כגון יתרות בכרטיסי אשראי, הלוואות לסטודנטים או משכנתאות קיימות. אם למשל אתה מגיש בקשה למשכנתא אצל מלווה שאיתו עשית עסקים בעבר, ייתכן שכבר יש לך כרטיס אשראי אצלו והוא עשוי להשתמש במידע זה כדי להשלים את מה שהוא יודע עליך. המלווים יוכלו לבחון מחדש את ההלוואה שלך לאחר השלמתה, ואם דו"ח האשראי שלך מציג חובות חדשים נוספים, הדבר עשוי לעצור את נטילת המשכנתא.

על פי המרכז ללמידת הלוואות לדירה

אחוז גדול מהמלווים למשכנתא FHA דורשים ניקוד אשראי מינימלי של 680 או 620. אם הציון שלך יורד מתחת ל -680, המלווה עשוי לדחות את בקשתך לקבלת הלוואת משכנתא רגילה. . תהליך קבלת הלוואת דירה שונה מהלוואת רכב או דירה. הבקשה עלולה להתאכזב אם מלווה דוחה את בקשתם להלוואת משכנתא אם הפונים לא יזהו הבדלים משמעותיים אלה. אם ברירת המחדל (אינך משלמת את הלוואתך אם אינך מצליחה לבצע את התשלומים בזמן), למלווה (בנק, חברת משכנתאות, איגוד אשראי) יש את הזכות להשתלט על הנכס.

בעוד שדו"ח אשראי מסכם את ההיסטוריה שלך של החזר חובות ושטרות אחרים

ניקוד אשראי הוא המספר היחיד שמשתמשים בו המלווים להערכת סיכון האשראי שלך וקביעת הסיכוי שתחזיר הלוואות ותשלם בזמן. בכל הנוגע לאמינות האשראי הנדרשת למשכנתא, רוב המלווים המסורתיים מחשיבים את 620 עד 640 למינימום. פירושו של פריקוול אומר שהלווים חושבים שתצליח להעפיל למשכנתא על סמך דירוג האשראי שלך, ההכנסה וגורמים אחרים.

 

טיפים נוספים בנושא משכנתא:

https://www.mashkanta-tip.co.il/%D7%9E%D7%99%D7%97%D7%96%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%A9%D7%9B%D7%A0%D7%AA%D7%90.html
למידע מורחב בנושא של לקיחת משכנתאות – טיפים כדאי להעיף מבט ב-

https://www.mashkanta-tip.co.il/%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%A9%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%9E%D7%A9%D7%9B%D7%A0%D7%AA%D7%90.html

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן