נכסים מניבים להשקעה

כולנו שמענו שרכישת נכס להשכרה יכולה להיות דרך נהדרת לייצר הכנסה פסיבית, אבל מה אם אתם מוכנים להשקיע? בעלות על נכס להשקעה היא נהדרת משום שהיא לא רק מספקת לך מקום להירגע, אלא יכולה גם להביא לך הכנסה נוספת.

למרבה הצער

מרבית נכסי המגורים שאנו קונים כהשקעות אינם מייצרים תזרים מזומנים חיובי לזמן מה. חלק מההתמקדות שלנו הייתה בתזרים מזומנים חיובי בכדי להבטיח שנשלם במקביל לצמיחת המניות שלנו, כך שאין כאב להזין את נכסינו בתזרים מזומנים שלילי. עם זאת, לאחר שהשקענו זמן מה בהכנסות – והפקנו נדל"ן – גילינו שישנן דרכים טובות לייצר הון השקעה נוסף.

משקיעי נכסים רבים סבורים כי יש להתייחס לנדל"ן בעיקר כמחלקת נכסים

עדיף לשכור בית ולהשקיע בהרבה נכסים מניבים מאשר להחזיק בית שלא מייצר הכנסה כלשהי. באופן דומה, זה לא דבר רע לקנות נכס ואז להשכיר אותו בחזרה לדייר, כמו למשל מסעדה. השקעות הכנסה קבועה עובדות באותו אופן, אך באופן שונה, מהשקעות הכנסה קבועה.

בעלות על נכס להשכרה

היא דרך נהדרת לייצר הכנסה נוספת ויכולה להוסיף בקלות אלפי דולרים להכנסה השנתית שלך. אין זה גם סוד כי נכסי השכרה הם בעלי פוטנציאל גבוה יותר לרווח והכנסה גבוהה יותר בכל הנוגע להכנסה – כלומר נכסים כמו נדל"ן. אם עושים זאת נכון, זה אחד מסוגי ההכנסה המהותיים שמייצרים סוגים נכסים שנוטים לעלות בערכם.

השקעות בנכסים להשכרה יכולות לייצר הכנסות שוטפות עם הטבות מס משמעותיות ולבנות הון עצמי לתשלום עבור עליות ערך לאורך שנים או עשרות שנים

למידע נוסף על השקעות לטווח ארוך והזדמנויות להשקעה בנדל"ן, בקר במרכז המשאבים RealtyMogul. למידע נוסף על הגדלת פוטנציאל ההכנסה הפסיבית של הנכס שלך, קרא את המאמר שלנו על היתרונות של השקעה בנכס להשכרה לטווח ארוך ואת המאמר שלנו על מימון המונים. אנו מעריכים את עזרתך בשיפור הערכת ההכנסות מהשקעות נדל"ן. אם אתה מתכוון להציב דייר בנכס ההשקעה שלך, תוכל לקבל הכנסות משכר דירה. אתה יכול לקנות את הנכס בכוונה להשכיר אותו כדי להרוויח הכנסה חודשית כשוכר.

אם ההשקעה שלך בתחילה אינה נזילה וההשקעה שלך בנדל"ן מסחרי אמורה לייצר הפצות חודשיות

ניתן להשקיע מחדש את ההכנסה הפסיבית המופקת ממקור זה כדי להרחיב עוד יותר את תיק ההשקעות שלך. השקעה בהכנסה – הפקת נכסים היא הזדמנות השקעה טובה ממגוון סיבות, תלוי מה אתה רוצה לעשות עם השקעות הנדל"ן שלך. לאחר שההשקעות שלך ברכוש שלך מניבות רווחים, תוכל לחלק את הרווחים למשקיעי נכס שהשקיעו בהם את כספם.

נדל"ן יכול להרוויח כסף אם ערך הנכס עולה עם הזמן

הכנסה – נכסי הכנסה יכולים להיות מגורים, אך גם נכסים מסחריים, כל עוד הם מניבים רווחים. בנכס מסחרי יש דיירים וכן נכסי מגורים ומייצר אחוזים שניתן לחלוק עם המשקיעים באמצעות תזרים המזומנים הנוכחי. זהו נכס להשקעה שאתה משכיר בתמורה לשכר הדירה החודשי שהוא הכנסה מדמי שכירות.

הכנסה

דינמיקת הכנסה טובה עבור נכסי הכנסה פסיביים מכיוון שאתה מרוויח יותר בהדרגה עד להחזר המשכנתא. על נכסים מניבים להיות בעלי ציון אשראי גבוה והכנסה יציבה כדי להוכיח שהם יכולים לשלם תשלומים חודשיים. מינוף, הידוע גם בשם OPM (כסף של אנשים אחרים), יכול לשמש להשקעה בנדל"ן מניב ולהעלאת התשואות, בדומה לרכישת מניות.

כאשר אתה לווה כסף עבור נכס, עליך לשקול השקעות בריבית קבועה לפני שאתה חושב על רכוש. אם אתה לווה את כספך בנכס, משאיל אותו להשקעה ארוכת טווח, כגון משכנתא ל -30 שנה, אז כדאי שתשקול גם השקעה בריבית קבועה.

הכנסה מסוג זה שהשקעת נכס מייצרת נקבעת בסכומים חד פעמיים

אך עדיין תקבל הכנסה מהנכס. אלה כוללים קרנות השקעה בנדל"ן (REIT) וסוגים אחרים של נכסים כגון קרנות נאמנות. בניגוד למשקיעי נדל"ן שמשקיעים את כספם ב- REITS, אינך מחויב להשתתף בניהול השקעות או השקעות הנדל"ן. לפני שאתם קונים נכס מבוסס הכנסה, עליכם להקדיש זמן לבדיקת מגמות הנכסים באזורכם. אתה יכול להחליט איזה סוג ואיך ואיפה להשקיע, אילו סוגים והכנסות תפיק – ותוכל לבנות צוות נדל"ן מקומי שמותאם ישירות ליעדים שלך. לאחר שצברת מספיק ניסיון בניהול נכס להשכרה, התהליך הופך להרבה יותר קל. אתה יכול לשפר את היכולת שלך לשווק ולמשוך דיירים, מה שיכול להגדיל את הכנסות השכירות שלך כדי להשיג את התשואה שמשקיעי הנכסים מחפשים. המשמעות היא שעליך למקם את הנכס שלך כדי למשוך דיירים וליצור הכנסות מדמי שכירות, לנהל את תיק הנכסים ולבנות את הנכסים שלך במהלך מחזור הנכסים לטווח הארוך.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן