פרויקטים חדשים

בכירים של לוקאספילם ודיסני אישרו כי כמה פרויקטים של מלחמת הכוכבים עומדים לפנינו בתקופה הקרובה, כאשר יום המשקיע השבוע יתמקד בתוצאות הכספיות של החברה במחצית הראשונה ובשנים הקרובות. נשיאת לוקאספילם, קתלין קנדי, הודיעה כי גלקסיית "מלחמת הכוכבים" תתרחב כמו פעם. דיסני גם הציגה סקירה כללית על תוכניותיה לסרטיה ובסדרות הטלוויזיה הקרובות שלה, ושיתפה רשימה של סרטים, תוכניות טלוויזיה ומשחקי וידיאו חדשים שיוקרנו בבכורה במהלך השנים הקרובות, וכן כמה פרויקטים חדשים בפיתוח. בנוסף לסדרה של כעשרה ממלחמת הכוכבים שתגיע לדיסני, דיסני הכריזה על מספר פרויקטים מרגשים נוספים שנמצאים בפיתוח האולפן, חדשים וישנים כאחד.

בעוד שאסוקה טאנו עורכת את הופעת הבכורה המיוחלת שלה

הסיפור שלה, שנכתב על ידי דייב פילוני, נמשך בסדרה מוגבלת עם רוסאריו דוסון והמנהל שהופק על ידו וג'ון פברו. הסרט יכלול גם את ספר האנימציה המקורי וגם את רבי המכר של ג'יי ג'יי אברמס, ויוסיף סיפור לקטלוג לוקאספילם שיציג גיבורים חדשים ויחקור עולם חדש שמשתלב בצורה מושלמת עם סיפור הסיפורים שלנו.

פיקסאר פופקורן יצטרף לדיסני

בינואר 2021 והיא סדרה של מיני מכנסיים קצרים עם ביטים חדשים שנוצרו על ידי האנימטורים המוכשרים של פיקסאר. עם סרטים קצרים המתמקדים בדמויות הפיקסאר הפופולאריות ויופיעו בחודש הבא, הוא יהיה הראשון מסוגו בעולם הסרטים החיים.

"מלחמת הכוכבים

החזון" יציג את מלחמת הכוכבים בדרך לכיבוש הגלקסיה ויהיה סרט אנימציה קצר החוגג את מלחמת הכוכבים מבעד לעדשתם של כמה מיוצרי האנימה הטובים בעולם. הוצג כסרט קצר. סדרה המתמקדת בהשתלטות על גלקסיה ובפרשנות מחודשת של הטרילוגיה המקורית, "מלחמת הכוכבים" תהיה גם הראשונה מסוגה בעולם הסרטים והאנימה בשידור חי. עם סדרת סרטים קצרים המדגישים את השתלטותו על היקום וא שחקן דמויות כוכבים גדול, חזון "מלחמת הכוכבים" הזה לא יהיה רק אחד הפרויקטים השאפתניים ביותר שדיסני מימשה עד כה, אלא גם סרט אנימציה שחוגג את מסע בין כוכבים וחוגג את מלחמת הכוכבים מבעד לעדשות של אחרים.

שנקבע בציר הזמן של מנדלוריאן

"ריינג'רס של הרפובליקה החדשה" הוא סדרה של סיפורים עתידיים אשר יחפפו ושיאם אירוע שיהווה שיא היסטוריה. הוא ממוקם על ציר הזמן של "מנדלוריאן" והוא נקבע על ידי אירועי אקלים. "האנשים הלבנים היקרים" שזכו לשבחי הביקורת ו"הפנתר השחור "הקרוב נמצאים בשלב מוקדם של פיתוח פרויקט זה.

הפרויקט, שיאפשר למכון להחליף את המטה הנוכחי שלו במלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר, יימשך כשנתיים. כמו כן אמור להסתיים בקיץ הקרוב "הרפובליקה החדשה", סרט ההמשך לסדרת הטלוויזיה "מלחמת הכוכבים" המקורית.

עבור פרויקטים חדשים

עליך להתחיל בהליך הבא: אשף הפרויקט החדש והזן את שם הפרויקט החדש בשדה שם. כשאתה יוצר פרויקט חדש במחשב הרשת המקומית שלך, אתה יכול להשתמש בשם זה כדי ליצור קבצים חדשים במסד הנתונים הגיאוגרפי שלך ובתיבת הכלים שלך ולהגדיר אותם שישמשו כגיאוגרפי ברירת המחדל או ארגזי כלים סטנדרטיים. לדוגמא, אם אתה יוצר "פרוייקט חדש", אתה יכול ליצור את הקובץ החדש "geODatabases" ו- "ארגז הכלים" ואז להשתמש בשם זה כשם הפרויקט שנוצר מארגז הכלים המוגדר כברירת מחדל שלך (למשל "project _ name").

הורד את תבנית הפרויקט מהפורטל הפעיל, גש אליו מתיקיית הרשת המקומית שלך וצור ממנו פרוייקט חדש. צור את תבניות הפרויקט שצוינו וגש אליהן לשימוש בבסיסי הגיאוגרפיה וארגזי הכלים שלך.

אם כבר יצרת פרויקט

אתה יכול להשתמש בפרויקט זה כבסיס לפרויקט חדש או לשנות את שם הקובץ ולהוסיף קוד חדש או קיים או משאבים אחרים במידת הצורך. אם לעיתים נדירות אתה יוצר פרויקטים חדשים, צור אותם על ידי שמירת עותק של הפרויקט הקיים בשם החדש. אם אתה יוצר פרויקט חדש יותר מהתבנית, תקבל את סוג הפרויקט החיוני.

אם ברצונך ליצור סוג אחר של פרויקט, בחר את סוג הפרויקט הרצוי מקבצי הקוד הקיימים שלך. בחר בתפריט הנפתח Framework כדי לציין את הגירסה של NET Framework ובחר "Framework" מהתפריט הנפתח.

באפשרותך להוסיף משימות חדשות בשיטת חיוב המבוססת על שעות עבודה ותקבל הודעה אם העלות הכוללת של הפרויקט עולה על עלות הפרויקט המתוקצבת שלך

בעת יצירת פתרון ריק, באפשרותך להוסיף אלמנטים חדשים של פרויקט וקיימים על ידי בחירה באפשרות "הוסף אלמנט חדש" ו"הוסף לאלמנטים קיימים ". אם עליך להוסיף או לערוך מספר פרויקטים, באפשרותך לייבא את הפרויקט לטבלה באמצעות תוסף הייבוא של Replicon (RIA).

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן