קבלן לשיפןץ אמבטיה

קבלן השירותים במחוז אורנג' Inspired Remodels חולק את המגמות העיצוביות הללו. התקנת כיור וכיור חדשים היא דרך מצוינת להעניק לחדר האמבטיה שלך מראה רענן. לדוגמה, שיפוץ מקלחון יכול לשנות באופן דרמטי את המראה והפונקציונליות של החלל שלך.

דרך קלה נוספת לעדכן את חדר האמבטיה שלך

היא התקנת אסלה חדשה. אסלה חדשה יכולה לא רק לשפר את מראה חדר האמבטיה שלכם, אלא היא גם יכולה להוזיל משמעותית את עלויות המים וגם לפתור את אחת הבעיות הנפוצות בצנרת – סתימה. ריצוף, צביעה, שיוף האמבטיה, קנייה והתקנה של אביזרי אינסטלציה ועוד תיקונים ושיפוץ משטחים הם חלק מהדרכים לחסוך כסף על שיפוץ חדר אמבטיה בעצמך.

שיפוץ ושיפוץ חדר האמבטיה

הוא דרך מצוינת להעצים את היופי של הבית שלך, אבל זה גם יכול לפתור בעיות אינסטלציה נפוצות שאולי כבר קיימות. מקלחת/אמבטיה סתומה ניקוז מקלחת/אמבטיה (או כיור) איטי או ניקוז איטי עשויים להיות סימן לבעיות אינסטלציה מרובות בחדר האמבטיה. למרות שתמיד יש לקחת בחשבון הוצאות מים גבוהות, שירותים עובדים יכולים גם להציף את חדר האמבטיה שלך. זה נכון במיוחד אם יש לכם רק חדר אמבטיה אחד או שאתם צריכים לסגור את הצנרת לזמן ממושך.
למידע מורחב בתחום של קבלן לשיפןץ אמבטיה עליך לבקר באתר kablanim10.co.il

חלק מהקבלנים עשויים לצייד מטבח זמני או לספק לך מי ברז בסוף כל יום

בנוסף להעסקת אינסטלטור, ייתכן שתזדקקו גם לחשמלאי לביצוע תיקונים, לרבות קבלני מערכות חשמל וארון. כאשר אתם צריכים להתקין צינורות חדשים או התקנות מסובכות של ברזים וכיור, הזמנת אינסטלטור היא בחירה טובה. הם יכולים להתמודד עם מגוון משימות, מתיקונים גדולים ועד תיקונים קלים, לרבות פירוק והתקנה של כיורים וכיורים חדשים לאמבטיה.

היום הם זוכים לשבחים על קלות ההתקנה שלהם והם מצוינים עבור חדרי אמבטיה קטנים שכן הם לא תופסים הרבה מקום

בהשוואה לכיורים שקועים על השיש או על הארון, כיורים צמודי קיר מתחברים בקלות לקיר חדר האמבטיה מבלי לחסום אביזרי אינסטלציה או צנרת. הכיור המוצמד ישירות לקיר מעניק לחדר הרחצה מראה מודרני ובעל כיסוי דקורטיבי המסתיר ומגן על הצינורות. לכיור הזה, הנקרא גם תושבת עליונה, יש קצה חיצוני או קצה המחליק מעל השיש כדי לתמוך במשקל הכיור.

כיורי קרמיקה קלים לניקוי

הודות למשטח החלק והקשה שלהם, לאחר השימוש ניתן לנקות אותם עם מטלית רכה. ניקוי קבוע עם חומר ניקוי לא שוחק ומטלית רכה ישמור על הכיור שלך במצב טוב. כדי לנקות את הכיור שלך, השתמש בסבון עדין ומטלית רכה כדי להגן עליו מפני כתמים.

סוג כיור מטבח עלות (ללא התקנה) הערה דלפק בר 110–500$ פחות מכיור מטבח רגיל, משמש לעתים קרובות כיור שני. התקן כיורים מתחת למשטחים עם משטחי גרניט, טלק, שיש או בטון.

יש הנחיות מיוחדות להתקנת כיורי אבן

אין להשתמש בחומרי איטום שמנים או שפכטל ברזים, הם יכתימו. לאחר שהכיור מונח, יש למרוח עליו חומר איטום ולחזור על כך פעם או פעמיים בשנה כדי לשמור על פני השטח. בנוסף להיותו יפה, הכיור החדש יכול גם לתקן נזילות קלות שאולי לא ידעתם עליהן.

אם הכיור שלך תקין אבל צריך להחליף אותו

התקנת ברז חדש עולה 250$. עלות כיור מטבח בהתחשב בעלויות העבודה, כיור מטבח חדש עולה בממוצע 390 דולר, אך העלויות יכולות להגיע עד 2,000 דולר, בהתאם לנסיבות. לפי סגנון. עלויות ההתקנה, כולל חומרה ועבודה, משתנות גם לפי סגנון הכביסה, מורכבות העבודה והקבלן. עלויות האינסטלציה נעות בין 45 ל-200 דולר לשעה, ובדרך כלל לוקח כ-4 שעות להתקין כיור מטבח.

כיורי אמבטיה יכולים לעלות בין 40 ל-6,000 דולר לא כולל התקנה

עלויות שיפוץ חדרי אמבטיה יכולות להרקיע שחקים כאשר מביאים בחשבון את המחירים של שירותים, כיורים, אמבטיות, מקלחות, חומרי אינסטלציה, רצפות, מסגרות, אריחים וצבעים. עם זאת, כפי שקורה ברוב הפרויקטים הגדולים של שיפוץ הבית, לרוב עדיף לבצע מיקור חוץ של רכישת מטבחים וחדרי רחצה לאנשי מקצוע. קבלנים כלליים, אינסטלטורים וחשמלאים בעלי הסמכה גבוהה ויודעים לשפץ חדר אמבטיה.

הקבלן הכללי יבצע את העבודה מהר יותר וטוב יותר מהחשמלאים והשרברבים הרגילים שלך

בין אם בנפרד או בקבלנות משנה, כדי לוודא שהעבודה מתבצעת כהלכה. אתה יכול גם לשכור קבלן שיעבור את העבודה בשלבים כדי שתוכל לפרק אותה לעבודות קטנות יותר ובמחיר סביר יותר. הקבלן הכללי יבצע את העבודה במהירות וביעילות כדי שתוכלו לנצל שוב את החלל הזה. כאשר מתחילים לקרוע רצפות, אריחים או מקלחונים קיימים, זה יכול להוביל לממצאים לא רצויים מאחורי קירות שבהם קבלן שיפוץ ושיפוץ אמבטיה מנוסה יכול לתקן את הבעיות בצורה נכונה והרבה יותר מהר.

ברגע שאתה יודע איזה כיור

הוא הטוב ביותר עבור החלל שלך, הצעד הבא שלך הוא לשכור קבלן כדי להתחיל בעבודה. בכל הנוגע להגשמת חלומות חדר האמבטיה שלך, Modernize יכולה לעזור לך ליצור קשר עם הקבלן הנכון ולהדריך אותך בכל שלבי שיפוץ חדר האמבטיה, כולל הכיור החדש שלך. בשילוב עם הברז והאביזרים הנכונים, כיור האמבטיה שלנו בדנבר יכול להפוך את המראה הכללי של חדר האמבטיה שלך לשיטת התקנה פשוטה וחסכונית. אך מכיוון שבכיור המטבח יש כתמים או שריטות, ובכיור האמבטיה פורצלן שבור או נסדק, בעלי בתים רבים בוחרים להתקין את הכיור בלבד.

כאשר משפצים חדר אמבטיה

לעתים קרובות יש צורך לנתב מחדש צינורות כדי לתקן סדקים או חסימות אחרות. אם נמצאה נזילה בצנרת האמבטיה, יש לתקן אותה לפני ביצוע תיקונים נוספים. קבלנים מקצועיים יודעים לטפל בנושאים אלו ויתכננו שיפוץ אמבטיה כך שיישאר בפרמטרים שצוינו.

להלן השלבים המינימליים להתקנה או החלפה של משטח עבודה בחדר אמבטיה

כל מי שמתקין משטח אמבטיה צריך לבצע את כל השלבים המפורטים להלן. מצא קבלן אמין שיספק הערכות עלויות מפורטות עבור כל פריט כדי לבצע את כל העבודה בצורה נכונה. ובטוח! רק קבלנים מורשים יכולים להחליף משטחי אמבטיה. אחסן ארון קנוי (או מוגמר) עם משטח, ספריי וכיור. ארונות בגדים אלו לא יתאימו בצורה מושלמת לחלל שלך ובהחלט לא יהיו המלתחה המושלמת לסגנון החיים שלך. איכות טובה, איכות סבירה (עדיף מארונות טרקטור). יש לוקרים שנרכשו בחנות עשויים היטב, כולל משטחים, שרטוטים וכיורים. בקפידה! הרבה לוקרים שנרכשו בחנות שהוזמנו באינטרנט הם זבל! א עבוד עם הקבלן שלך כדי לוודא שאתה לא בוגד. תצטרכו גם לטפל ברצפה. אם אינך מחליף רצפה קיימת, תצטרך להוסיף חומר דומה מתחת לארון כדי ליישר אותה.

לפני התקנת כיור תחתון, הקפד לבקש מהקבלן שלך אפשרויות חומר למשטח השיש. זה הגיוני שרברבים יכולים להתקין כיורים, אבל אולי אתם תוהים אם הם יכולים להתקין גם כיורים לאמבטיה.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן