שכונת בצרון

אנו מתכוננים לחגוג את הגאווה השנה כאן ב- Dumping Tzar, ואנחנו לא יכולים לחכות לחגוג את חגיגות הגאווה הרבות בסוף השבוע במקומות כמו Capitol Hill ו- Fremont, שם מוגשים כופתאות וקוקטיילים טעימים לכל מי שבשכונה.

חפשו קוקטיילים ובירות ורדים שתוכלו לאכול עם כופתאות נוטלה כדי לספק את השן המתוקה שלכם.

אם יש לך מושג על עניין או סקרנות, אני ממליץ לך לפחות לדבר עם אנשים בתפקידך שכבר למדו קצת יותר. אם אחד מהנושאים הללו מעורר את התעניינותך, שאל את SAS Tech Kendra, ברצוננו לספר לך עוד!

רשימה זו אינה רשימה מלאה של כל האירועים המתקיימים בסוף השבוע

אלא רק סקירה קצרה של מה אתה יכול לקבל מידע נוסף אודותיו. אם אתה לא בטוח מה קורה בעיר שלך או מה ביומן שלך, אני רוצה לתת לך כמה רמזים כאן. האירוע יתקיים ביום שבת, 16 בספטמבר, בשעה 19.30 במתנ"ס שרקון. אתה תרצה להתמצא בהתאם, מכיוון שלחלק מחברי הטריומווירט שקבענו יש פגישות והאדם אליו אתה מתקשר עובד על בעיה ספציפית עבור אחד מאיתנו.

נתחיל עם מסעדה / משאית אוכל

עם משאיות אוכל מסיאטל, פורטלנד, סן פרנסיסקו וערים אחרות. אם יש לך הצעות, אנא שלח אותן אל [מוגן באמצעות הדוא"ל] ואני עובד על מדריך לאוכל יווני בסיאטל. שלח אימייל אל [email protected], ואם יש לך הצעה, שלח אותה אל [/ email].

האוכל מקורו בעיקר בספקים מקומיים

המייצרים אוכל פשוט ומתוק ממרכיבים מקומיים כמו פירות טריים, ירקות, עשבי תיבול ותבלינים. המונסון בגבעת הקפיטול מציע מגוון משאיות מזון, כמו זו שתוארה לעיל, כמו גם משאית אוכל בשכונה. סופר סיקס שוכנת במוסך ישן ומציגה את עצמה אסייתית – מתאילנדית לתאילנדית – ליוונית. בקרו ב Pel Meni Nockerl בצאר כדי ליהנות ממאכלים תאילנדיים מהטובים ביותר בסיאטל ואחת המסעדות התאילנדיות האהובות עלי בוושינגטון.

" Knödelhaus "(5) באזור הבצק יש זה עתה נפתח ברובע הבינלאומי ומציע כופתאות טעימות בלחמניות חמות

התבונן באסיה – בהשראת האוכל והצד היצירתי, המוגש על ידי אמנים מקומיים, מוזיקאים, סופרים ואמנים מכל רחבי הארץ והעולם. ב -15 וה -15 גבעת הקפיטול, מבחר עוף מטוגן, המבורגרים, כריכים, סלטים ועוד מחכה.

כאלף תושבי העיר לשעבר השתתפו בהנצחה הראשונה של חללי העיר

שאולי התקיימה ב -1 במאי 1776, יום לאחר קרב קופנהגן. הפארק הוא העתיק ביותר באירופה וגם העתיק ביותר בבריטניה, על פי ספר השיאים של גינס. הוא לא ה"עתיק "ביותר בעולם, אך הוא התעלה רק בגיל. מאת באקן בקלמפנבורג בצפון קופנהגן (נפתח בשנת 1583) וורסטלפרטר, שעשוע פארק בוינה (נפתח בשנת 1766).

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן