שכונת הגליל

המחצית הצפונית של הגליל התחתון המרכזי, המקיפה את כרמיאל וסכנין, ידועה כלב הגליל. חלק זה מכיל שתיים מארבע ערי הקודש של היהדות וכולל חלקים מירושלים, חברון, בית שמש, תל אביב ורמת הגולן, כמו גם את ירושלים עצמה.

השם הישראלי של האזור הוא עברי לשורש השושן, והגליל מתייחס באופן מסורתי לחלק ההררי, המחולק לשני חלקים: החלק המזרחי (גליל עליון רומני) והחלק המערבי של אזור (גליל טטון רומני). החצי הצפוני או החלק הדרומי נקרא מישור הגליל.

הכנרת נקראת בבשורות גם ים טבריה ונמצאת בצד המזרחי של הגליל

צפונית לישראל (ראה מפה כאן). השם מתייחס לאזור שבין הים לירדן, המקור העיקרי לים התיכון. הגבול של אזור הררי זה מסומן על ידי הגולן, יובל של ים הירדן, במרחק של כמאה קילומטרים מהחוף. זו הנקודה הנמוכה ביותר במדינה בישראל, כ -1,500 מטרים מעל פני הים (אזור הילייר הכי פחות בירושלים כולה), והיא משתרעת עד לאגם הגליליה (ראו מפה כאן).

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן