כל מה שצריך לדעת על טיפולי שורש

טיפול בתעלות שורש עשויות להישמע מפחידות, אך אל תתנו לפחד להפריע לכם-זהו הליך פשוט שאינו כואב יותר מכפי שהוא נשמע, וכאשר הוא נעשה נכון, יהיה לכם חיוך בריא ויפה. בנוסף, אם אתה רופא שיניים, תעריך לחסוך כסף על טיפול ועלות החלפת כלי העבודה שלך.

טיפוס שורש הוא הליך פשוט אך יכול להיות שקשה להפתיע לברר מהו בדיוק והאם אתה רוצה כזה. להלן כל מה שאתה צריך לדעת על טיפולי שורש שיעזרו לך לקבל החלטה מושכלת כאשר אתה מתמודד עם כאב שיניים מכוער. המשך לקרוא כדי לברר מהו טיפוס שורש, אילו שיניים זקוקות לטיפולי שורש, האם יש לך שיניים מתאימות לאחת ומה עליך לעשות אם יש לך אחת.
למידע נוסף אודות כל מה שצריך לדעת על טיפולי שורש כדאי לבקר באתר https://drluba.com/

מהי תעלת שורש?

עששת היא צורה כרונית של ריקבון המתרחשת כאשר רקמות השן מתפרקות לחומר דביק וחומצי שיכול לחלחל לחללים הזעירים בשיניים ולהתקשות לרקמה גבישית קשה. הרקמה מתמלאת ביופילם הנקרא רובד שיניים. בסופו של דבר רובד השיניים מתקשה.

אם יש חיידקים בשן, סביר מאוד שהחניכיים נדלקות ויוצרות כיס מוגלה בחניכיים. ללא גישה לחמצן להשמדת החיידקים, החיידקים יגדלו ויגרמו לנפיחות בשן או בדלקת השן.

למרות שהשלבים הראשוניים של הריקבון יכולים להיות ללא כאבים, כאילו עצם נכנס לשן שלך, אם הריקבון שלך מגיע לעצב השן או לעיסה, תתחיל לקבל מורסה.

כדי להכניס שורש להקשר, המילה תעלות שורש מגיעה מהליבה הפנימית של השן. בתוך השן יש עצב קשה המשתרע לראש השן עד לראש עיסת השן. החלק העליון של עיסת השן מכונה גם העצב, הרצועה או קודקוד השן.

אינו מסיר את העצב. בעוד העצב עשוי להסיר על מנת להסיר את הזיהום, תעלת שורש לא תשפיע על העצב, מה שאומר שעדיין תוכל לקבל מברשת שיניים חשמלית בפה או אפילו לאכול עם מקלות אכילה!

אילו תנאים יגרמו לתעלת שורש?

עששת היא אחת הסיבות העיקריות לכך שאנשים רבים מגיעים לכסא של רופא השיניים. טיפול שורש יכול לעצור את הריקבון במעקביו כשהוא מגיע לעיסת השן. עם זאת, לא כל טיפול שורש נוצר שווה.

טיפול שורש עבור טוחנת ראשית בלסת התחתונה יכלול הסרת כל רקמות רכות ועיסה מתפוררות ונגועות. אם רק שכבת האמייל החיצונית נגוע, השן לא תזדקק לטיפול שורש.

עששת בדרך כלל מורגשת כאשר כתם צהוב, ירוק או חום קיים באמייל והשן מתחילה להישבר. בשלב זה רופא השיניים בדרך כלל ימליץ לך לנקות את השיניים כדי להסיר את האזור הנגוע ולספק לשיניים משטח רענן לעידוד הפקדות שיניים חדשות.

אם השיניים שלך עדיין לא היו רגישות עקב ריקבון, יתכן שלא היית מודע לכך שאתה צריך טיפול שורש ואין צורך דחוף לבקר אצל רופא שיניים. הריקבון עדיין בדרך כלל יחלים מבלי לגרום לבעיות. בסופו של דבר תצטרך לעבור טיפולים כדי לשקם את השיניים, אך אין סיבה שתהיה לך שורש לפני שזה יקרה.

לאחר טיפול שורש לא סביר מאוד שהשן שלך תתפורר שוב עד 30 שנה. אם אתה רוצה להאריך את חיי הטוחנה שלך, אתה יכול לבחור לבצע טיפול שורש שני בעוד 20 שנה

 

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן