איך לתלות תמונה על הקיר ישר, בעזרת פלס לייזר

יאיר שליו, עורך בכיר באתר מראה לך כיצד לחסוך זמן לפרויקט הבא שלך בעזרת קלטות. עם כל הכלים הדרושים לך לפרויקטים הבאים, תוכל לחסוך זמן ותסכול לפני שתתחיל. הימנע מרכישות של הרגע האחרון על ידי אספקת החומרים שלך מראש.

אני רוצה שתכיר את ההיסטוריה ברמת הלייזר ואת הדגמים והדגמים השונים שתוכל לקנות, כך שיהיה לך כל מה שאתה צריך בביטחון מלא.

עכשיו שאתה יודע לתלות תמונה על הקיר עם פלס לייזר

היא הופכת למשחק ילדים. הגדר את השכבה שלך, הגדר אותה עם המיקום שבו ברצונך לתלות את התמונה שלך, והיא תטיל קו ישר משכבה לקו. ברגע שפלס הלייזר מותקן על חצובה על הקיר, אפשר להניע את הציפורניים ביד אחת ולתלות את המסגרת.
על מנת לבדוק עוד מידע בנושא של איך לתלות תמונה על הקיר ישר, בעזרת פלס לייזר יש לבקר באתר ishopy.co.il

סולמות לייזר הן כלי אידיאלי לניתוק תמונות

מכיוון שהן נועדו להיות נטולות ידיים, מה שהופך אותן קלות לשימוש. מאזני לייזר אלה מאפשרים מדידות קו מדויקות. אם אתה רק רוצה לחבר שתי תמונות יחד או לתלות הרבה אמנות קיר, פלסי לייזר יכולים להיות מועילים. הלייזר יכול גם לסייע בסימון מיקום התלייה על הקיר אם אתה רוצה לתלות סדרה שלמה של תמונות באותו גודל.

אם ברצונך לתלות תמונה עם רצועות על קיר מעוקל

הקפד להתבונן במידות הבאות כדי להקל על הרמה ויישור נכונים. אם ברצונך לסדר את התמונות שלך בקו אופקי או אנכי ישר על קיר, שמור על פלס הלייזר על הקיר ויישר אותו בעזרת יישור בועות כך שהוא יכול ליישר את עצמו. באמצעות השכבה על חצובה, אתה יכול להתאים, ליישר ולהקרין באופן חופשי את הקו שלך כדי לסמן את המקום שבו ברצונך להציב את התמונה שלך על הקיר השני לאחר ההתקנה.

אם אתה משתמש בפלס לייזר מסתובב כדי לתלות חתיכה על הקיר, זה הופך אפילו יותר קל. אם אתה משתמש בשני מנגנוני השעיה על מסגרת אחת, תוכל לחשב בקלות את המרחק בין מרכז התמונה למנגנון ההשעיה במרכז.

רמות לייזר שימושיות לסידור תמונות בזווית הרצויה. חשוב על מאזנת לייזר שניתן לחבר אותו לקיר על חצובה, או שאתה יכול לתפור אחד על המסגרת בעזרת פטיש.

אם רמת הלייזר שלך אינה פילוס עצמי, אתה יכול ליישר אותה לכל כיוון. קח את שכבת פלס הלייזר והצביע עליה בנקודה שהגדרת בתמונה הראשונה. כאשר נקודות הלייזר נפגשות בנקודה זו, סובב את השכבה לקיר השני שבו ברצונך לתלות את התמונה.

סימון נמשך לא יותר מ -15 דקות, וברגע שזה נעשה, תבחין שאתה מסוגל לשים את מסגרות התמונה באותה רמה. זה מדויק וקל לשימוש, ויש לך רק קו לייזר אחד לתליית תמונה בבת אחת. יהיה זה זמן רב ובלתי אפשרי לתלות מסגרות תמונה בעיניים לבד.

יש לך תמונה או מסגרת תמונה שאתה רוצה לתלות על הקיר

תארו לעצמכם תרחיש שבו יש לכם קבוצת תמונות שאתם רק רוצים לתלות בקו ישר על הקיר. אתה תוהה כיצד עליך להחזיק פטיש בשתי ידיים בו זמנית בעת הרכבת המסגרת ולסמר מסגרת לכל אחת מהתמונות.

כעושה עשה זאת בעבודה במשפחה למדתי שתמונות תלויות, מראות כבדות, חורי מפתחות, מדפים ושמיכות כולם ישרים, אחידים ומוצקים, לא משנה היכן הם מקובצים.

אם יש לך ילדים

אתה רוצה שהקיר שלך יתלה גבוה ככל האפשר כדי שיוכלו להסיר אותו בקלות. לתלות קל יותר ממה שאתה חושב, ובסיום הדרכה זו תהיה מרוצה מהתוצאות שלך. לא משנה באיזו אפשרות תלייה אתה משתמש, כל מה שאתה צריך הוא קו ישר כדי לוודא שהתמונות שלך נראות.

פילוס מדויק

הוא כיצד ניתן להעלות תמונה על הקיר בעזרת מאזנת לייזר. אם אתם מחפשים את רמת הלייזר הטובה ביותר לתליית תמונות בכסף, רמת הלייזר DEKO PB2 עשויה לעניין אתכם. הוא זול ומציע תכונות מקצועיות שהופכות את תליית התמונות לקלה.

חיישן פלס DEKO PB2 המתקדם ולייזר הרמה האוטומטי מציעים את הפונקציות של שני כלים באחד ומפשטים פרויקטים של הרכבה ותליה תוך הקפדה על הדיוק הגבוה ביותר

DEKO PB2 פטנט טכנולוגיה ברמה אוטומטית וחיישן DEKO PB2 Stud משמשים להקרין הגדרות קו לייזר אופקיות מדויקות.

קו לייקל רב תכליתי לייזר קו לייזר

הוא גישה בת שלוש מסלולים המשלבת עמדות מדידה קלטות מכוונות דק, בועות פילוס ופלסי לייזר חדשים להשגת תוצאות מקסימליות. זה עובד טוב במיוחד במצבים בהם נדרשים קווים ישרים ומדידות מדויקות, כגון מדידת המיקום של משטחי הקיר, פלסי ההשעיה, פלסי הציפורן והתמונות התלויות.

Qooltek BFBA 0007 מיועד למדידה פנימית של קירות ורצפות. המשימות הנפוצות בפנים כוללות בדיקת גובה הארונות, החלונות והדלתות, גובה המשטחים, יישור הקירות וכמובן תמונות תלויות. אתה צריך סרגל מדידה מהיר וקצר וכלים משני הצדדים.

הניחו חבטה קטנה של משחת שיניים על גב המסגרת לפני שהציפורניים נכנסות

דחוף את המסגרת כלפי מטה היכן שאתה רוצה אותה על הקיר, ומשחת השיניים תשאיר סימנים על הקיר. השתמש בעיפרון כדי לסמן את הפינה השנייה של הקיר לתליית המסמר השני.

עם ה- פלס לייזר ניתקנו שלוש תמונות. לקח לנו פחות מעשר דקות לתלות את כל שלוש התמונות בפלס, ולא היינו צריכים לעשות חורים נוספים בקיר.

למעשה

יש לו מצב ידני שבו אתה יכול לעזוב את הגדרת הרמה האוטומטית כדי להקרין את הלייזר בהתאם לזווית הרצויה. גילינו כי פילוס הלייזר הטוב ביותר מגיע ממותגים כגון Qooltek, TackLife, DEKO ו- Bosch, יצרנים המייצרים איכות, עמידות, זמן אחיזה טוב ודיוק. ל- DEKO -יש לייזר אדום  LL58 ברמת דיוק גבוהה ברמה עצמית ועובד הן בפנים והן בחוץ למגוון רחב של יישומים.

 

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן