דירות למכירה בשכונת עזרא

מצא דירות סטודיו להשכרה בשכונת ZRA באמון שלנו – מצא דירות סטודיו ובתי מגורים להשכרה, וקבל סקירה כללית של החיפוש שלך כמו שלא היה. מצא דירה עם חדר שינה אחד להשכרה בביטחון, או מצא סטודיו או דירה להשכרה בביטחון, מנוע החיפוש שלנו לדירות למכירה.

לחץ על הכפתור למטה

כדי למצוא בית עירוני נהדר ברוקלנד קאונטי, ניו יורק באמצעות מנוע החיפוש של בית העירייה שלנו למכירה בשכונת ZRA. מצא דירה עם חדר שינה אחד להשכרה בביטחון, אמון שלנו – מצא דירות סטודיו ודירות להשכרה בביטחון. לול איתנו, הכולל דירות, בתים משותפים ודירות חדר שינה אחד ושני חדרים מכל רחבי הארץ, מניו יורק ומניו ג'רזי ועד פלורידה וקליפורניה. מצא את הדירות הטובות ביותר בשכונה שלך או מצא דירה בחלק אחר של העיר או המדינה, כגון איסט וילג 'או ווסט וילג'.

מצא קרדיולוג מעולה בהרמוסה ביץ '

קליפורניה בחברת Shorewood Realtors, שנמצאת למכירה בשכונת ZRA ובאזורים אחרים של העיר והמדינה. חברת ניהול נכסי קליבלנד מתמקדת בנדל"ן למגורים ולמסחר בקליבלנד, אוהיו ובערים אחרות בארה"ב. – קליבלנד אפרטמנטס מציעה למעלה מ -20 אפשרויות ליסינג שונות לבתים שהוסבו לאחרונה ובתים עירוניים הקרובים למגעים מקומיים רבים. בדירות יש מגורים מאובזרים היטב ומגוון שירותים שהופכים אותם לאחת הכתובות המבוקשות ביותר בעיר. הדירות ממוקמות בלב קליבלנד, אוהיו, במרחק של רחובות בלבד מאזור ZRA, באזור יפהפה עם נופים נהדרים ומתקנים נהדרים. נכסי ביקור ג'ונס מספקים שירותי ניהול מגורים, מסחר וארגונים באיכות גבוהה בלב קליבלנד וטנסי. IRG RA מציעה פתרונות נדל"ן מסחריים מקיפים עם משרדים בקליבלנד, נאשוויל, טנסי וערים אחרות ברחבי הארץ.

באזור המשגשג בנוחות ובילוי

Avalon Yonkers מציע מגוון דירות למכירה באזור ZRA, כמו גם מגוון רחב של שירותים. ישנן למעלה מ -20 אפשרויות השכרה שונות של הדירות בשכונה יפה זו, והיא ממוקמת באזור יפהפה עם נוף נהדר ומתקנים, רק כמה רחובות מאזור זרה. זו אחת הדירות המבוקשות ביותר בשוק ביונקר, ניו יורק, ונמצאת במרחק הליכה קצר ממספר מסעדות, חנויות ומסעדות.

כרגע 5 נכסים רשומים למכירה בווינצ'נדון

64 מהם בתים צמודי קרקע, 16 מוצעים להשכרה ו -84 מוצעים למכירה. זוהי אחת השכונות הפופולריות ביותר ביונקר, ניו יורק, והיא מתגוררת במספר התושבים הגדול ביותר באזור ה- ZRA ובאוכלוסייה השנייה בגודלה במחוז ווסטצ'סטר, מאחורי Fall River, המבלה בממוצע 112 ימים ב השוק.

בעבר

בעלי בתים שלא רצו להרים ידיים פשוט שכרו מנהל נכס כגון Home TypeHouses לניהול הנכס עבורם. אתה משלם למשכיר ששוכר את הבית עד שאתה מוכן למכור אותו. הבתים המדורגים מיוצרים על ידי Home typeHouse, בתשלום חודשי או שנתי המכסה את עלות התחזוקה והשיפור של המרחב המשותף.

אם אתה רוצה את המרחב

אתה יכול לקרוא לו בעצמך, אך זו יכולה להיות הזדמנות נהדרת להשתמש בנדל"ן כהשקעה. הגיע הזמן לקנות בית, ואם רציתם במרחב תוכלו לקרוא לו "משלכם" ואתם מוכנים למכור אותו. אם אתה רוצה מקום, זו הזדמנות טובה עבורך לקנות נכס או לנצל את הנכס לצורך השקעתך; זה הזמן המושלם לקנות בית במחיר הנכון.

אם אתה צריך לסבסד את שכר הדירה שלך בדירה ואינך נמצא כבר ברשימת ההמתנה של רשות השיכון באולבני, תוכל להגיש בקשה כאן. קליפורניה השקופה תומכת בדיור בר השגה למשפחות מעוטות יכולת באלבני, מחוז אלבני וברחבי המדינה.

יועצי אריאל נכסים מסחריים מורכבים ומתחזקים תיק של יותר מ -2,000 נכסי מגורים ומסחר ברחבי מדינת קליפורניה. זה מאפשר לסקוט לעזור לשנות את האופן שבו הקהילות שלנו חיים, עובדים ומשחקים.

אם ברצונך לעבוד עם אנשי המקצוע הללו, קל מאוד לפנות אליהם, אך וודא כי סוכני נדל"ן אינם מרימים טלפון בלילה או בסופי שבוע.

Point2 מאפשר לך לדפדף בין הדירות במחוז רוקלנד

ניו יורק, ולקבל במהירות מחירי נדל"ן, כולל כל ירידות המחירים שהתרחשו בששת החודשים האחרונים, כמו גם את המידע העדכני ביותר על הנוכחי מחיר השוק של הבית או הדירה שלך והתפתחות מחירי הנדל"ן באזור שלך, כולל ירידות המחירים של 2-3 החודשים האחרונים. תוכל גם להשתמש בתצוגת המפה כדי למצוא מכירות בית ודירות על סמך המיקום שלך ומה שתרצה לסגור. הישאר מעודכן עם החדשות, הרישומים והמחירים האחרונים על ידי שמירת החיפוש וקבלת מיילים יומיים ושבועיים לבחירתך מפריט 2 עם רישומים חדשים העומדים בקריטריונים שלך ברגע שהם מוכנים עבורך.

שיתוף:

עוד מאמרים:

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן