יד ראשונה מקבלן: ייזמות בנייני מגורים

הניסיון בענף הבנייה פירושו עבודה צמודה עם קבלנים מורשים למגורים או מסחריים או שיתוף פעולה עם קבלנים מורשים לניהול פרויקטים קטנים או גדולים. חלק משמעותי בהפיכתו לקבלן מורשה הוא עמידה בדרישות ההשכלה הנכונות לפני הגשת בקשה לרישיון לעבוד במדינתך. אם אתה נכנס לקטגוריית הקבלן כפי שהוגדרה על ידי מועצת הקבלנים ודרישות הרישוי של המדינה שלך, תצטרך להוכיח שיש לך ידע במקצוע שלך ולעבור את בחינת הקבלן הכללי (בדרך כלל במשפט מסחרי ובמקצועותיך).

אם אתה מחפש רישיון לביצוע עבודות מיוחדות כגון חשמל

אינסטלציה ומכונאות, למד על דרישות הרישוי הייחודיות במדינתך, שכן הן שונות מאלו של קבלן כללי. בדוק עם מועצת הקבלנים של המדינה ו/או מחלקת העבודה המקומית שלך כדי לברר אילו רישיונות אתה צריך. ישנם מספר גורמים המשתנים ממדינה למדינה, כגון חוקי אחריות עובדים וחוקי פיצויים.

כל המדינות דורשות רישיון קבלן כללי

מה שאומר שעליך להיות בעל הניסיון והכישורים הנדרשים להשלמת פרויקטי בנייה בהתאם לתקנות החלות. קבלנים כלליים חייבים להחזיק ברישיון ממשלתי בהוואי כדי לבצע כל עבודה מסחרית, מגורים או ציבורית מעל 1,000 דולר או לדרוש היתר בנייה. קבלנים כלליים מוגדרים כ"חברות או יחידים שבונים או משנים כל בניין, כביש מהיר, כביש, מגרש חניה, מסילת ברזל, אתר חפירות או מתקן אחר בנבאדה", וחייבים להיות בעלי רישיון ממשלתי במיסיסיפי עבור פרויקטים מעל 50,000 $.

לא קיימת דרישת רישוי של ממשלת ניו ג'רזי לקבלנים כלליים; עם זאת

אם אתה נרשם לקבלת רישיון בניית בית מהמשרד לענייני קהילה בניו ג'רזי או ממחלקת בית לענייני צרכנות בניו ג'רזי, כל הפרטים והעסקים המציעים עבודה ביותר מאזור אחד חייבים לקבל קבלן מגורים או תיקון רישיון. אין לבצע כל עבודה אשר דורשת פיקוח של אדריכל או מהנדס אזרחי, מלבד קבלן מאושר דרגה א' או ב'.

במקום בחינות הסחר של BC-A למגורים ובחינות העסקים והמשפטים

קבלני מגורים המעוניינים לבצע עבודה מתחת ל-$125,000 (בהתבסס על דוחות כספיים) יכולים לקחת קורס ברישיון מוגבל במכללת טנסי. או בית ספר מקצועי אם הקבלן לא הגיש בקשה לרישיון בתוך תקופה זו ונשאר פעיל בענף הבנייה, כגון פרויקטים של בניה.

כל עבודת בניה המתבצעת בבנייני מגורים טעונים היתר בניה מחייבת את ההיתר

פרט לבעל הבית שעושה עבודות בית, אף אחד לא יכול לעשות שום עבודה בעיר בתור קבלן, אלא צריך קודם כל לקבל אישור מקבלן העיר לעבודה כזו. עיריית סו פולס אינה מחייבת קבלנים כלליים העוסקים בפרויקטים מסחריים לקבל היתרים, אלא דורשת שכל פרויקט בנפרד יעבור תהליך בחינת תכנית ויקבל אישורים מתאימים.

הקבלן כולל גם כל אדם המורשה על ידי העירייה לבדוק מבני מגורים בהתאם ל-Revised Boulder Code (BRC) 10-3

קבלן פירושו כל מי שמקיים אינטראקציה עם אדם אחר בעיר או מטעמו לצורך בנייה, בנייה, שינוי, תיקון, הוספה, תנועה או הריסה של כל בניין או מבנה או כל חלק ממנו. החוק מחייב כל קבלן העוסק בייצור או מכירה של חפצי בית להירשם באגף מדי שנה אלא אם כן פטור מפורש בחוק.

עובדים או נושאי משרה של קבלן רשום של חומרי בניין אינם חייבים להירשם בנפרד באגף אם כל מטלות הבית שהם מבצעים מבוצעות מטעם הקבלן הרשום

עם זאת, אם חברת הקידוח שוכרת מתקין משאבות מורשה שאינו מנהל החברה, על החברה להירשם. אם לראש חברת הקידוח יש רישיון להתקנת המשאבות, החברה אינה חייבת להירשם כקבלן תיקונים.

כל קבלן כללי שבונה, משנה, מתקן, מוסיף, מוריד, משפר, מסיר, הורס או הורס מתקן חייב להיות גם מורשה לפעול באריזונה על ידי קבלן ממשלתי לעבודה.

אם אתה מתכנן להיות קבלן או שיפוצניק מקצועי ואז להתחיל עסק משלך

חשוב להבין את דרישות הרישוי במדינה, במחוז ובעיר שלך. בדוק עם מאסטרים אחרים, התייעץ עם עורך דין והקפד להציץ באשף רישוי עסקים קבלני של BizFilings כדי למצוא את הרישיונות או ההיתרים המדויקים שאתה צריך. קישור ישיר יותר לתהליך הבקשה.

עבור מידע בנושא של רכישת דירה חדשה מקבלן בניין ויד ראשונה מקבלן: ייזמות בנייני מגורים נא לגלוש לאתר barbuild.co.il

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן